Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Τροποποίηση προγράμματος του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην Κρήτη

                          Αθήνα, 22 Ιουνίου 2018

Σας ενημερώνουμε ότι αλλάζει η ημέρα επίσκεψης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζη στον οδικό άξονα Αγία Βαρβάρα – Απομαρμά. Ο Υπουργός θα πραγματοποιήσει αυτοψία για να διαπιστώσει την προόδο των κατασκευαστικών εργασιών του έργου, την Κυριακή 24 Ιουνίου 2018 στις 10 π.μ και όχι το Σάββατο 23 Ιουνίου, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί.

Σητεία: Βαριά «καμπάνα» στον Αλβανό που μαχαίρωσε την κουνιάδα του

Στις φυλακές οδηγήθηκε εκ νέου ο 47χρονος Αλβανός που πέρυσι τον Αύγουστο μαχαίρωσε την πρώην κουνιάδα του στην ταβέρνα που εργαζόταν.

Η συγνώμη που ζήτησε ο 47χρονος Αλβανός ο οποίος είχε μαχαιρώσει δέκα φορές την πρώην κουνιάδα του στην ταβέρνα όπου εργαζόταν μαζί με την αδελφή της και εν διαστάσει σύζυγό του στο κέντρο της Σητείας, δεν συγκίνησε τους δικαστές και τους ενόρκους του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Ηρακλείου.

1η Ενδιάμεση Τεχνική Συνάντηση των εταίρων του έργου «ΓΕΩΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΓΕΩΠΑΡΚΑ – GEOTOURISM IN INSULAR GEOPARKS»


Στη Λέσβο πραγματοποιήθηκε στις 17 και 18 Ιουνίου 2018 η 1η Ενδιάμεση Τεχνική Συνάντηση των εταίρων του έργου «ΓΕΩΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΓΕΩΠΑΡΚΑ – GEOTOURISM IN INSULAR GEOPARKS» και ακρωνύμιο GEO-IN που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A ΕΛΛΑΔΑ – ΚΥΠΡΟΣ 2014 – 2020 με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ.

Ο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ «ΙΤΑΝΟΣ» ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018 ΚΑΙ ΩΡΑ 4 ΜΕ 8 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ…

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ



                Με τη λήξη του σχολικού έτους 2017 – 2018, το διδακτικό προσωπικό του 4/θ Δημ. Σχ. Πισκοκεφάλου θέλει να ευχαριστήσει θερμά:
            1.α) το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την τοποθέτηση θερμοπομπών σε όλες τις αίθουσες του σχολείου.
1.β) το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και το Εργοστάσιο Παραγωγής Ζωοτροφών Σητείας Πλακάκης Α.Ε. (ιδιαίτερα την κα. Νατάσα ΠλακάκηΟικονόμου) για την αντικατάσταση μεγάλου μέρους των παλαιών κουφωμάτων με σύγχρονα αλουμινένια θερμομονωτικά.

ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2017-18 ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ

Αριστεία Α' τάξης

Αξιώτη Ελένη 18,7

Αριστεία Β' τάξης

Αξιώτη Πελαγία 19,2

Μαζωνάκη Μαρία 18,7

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΙΕΡΑΠΥΤΝΗΣ ΚΑΙ ΣΗΤΕΙΑΣ: ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ - ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΛΑΣΙΘΙΟΥ



Η Ιερά Μητρόπολη Ιεραπύτνης και Σητείας εκφράζει θερμές ευχαριστίες και εγκάρδια συγχαρητήρια προς την Αστυνομική Διεύθυνση Νομού Λασιθίου για την επιτυχία της εξιχνιάσεως των συνολικά τριάντα έξι (36) υποθέσεων κλοπών-διαρρήξεων, οι οποίες διαπράχθηκαν κατά τους τελευταίους μήνες σε Ιερούς Ναούς διαφόρων περιοχών του Νομού Λασιθίου, πολλές εκ των οποίων σε Ναούς της ευρύτερης περιοχής της Ιεράπετρας και της Σητείας.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Γ.ΣΤΑΘΑΚΗ ΜΕ Ν.ΚΑΛΟΓΕΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΗΤΗΣ


21-6-2018

Την αισιοδοξία του για την πρόοδο τόσο της διαδικασίας διαπραγμάτευσης για την υπογραφή της σύμβασης για την έρευνα και εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές Ν. και Ν.Δ. της Κρήτης, όσο και για τον αγωγό φυσικού αερίου EastMed, εξέφρασε ο Υπουργός Περιβάλλοντος-Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης, που είχε συνάντηση για τα ενεργειακά θέματα της Κρήτης με τον Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης αρμόδιο στην Ενέργεια, το Περιβάλλον και την Χωροταξία.

Στην Κρήτη μεταβαίνει αύριο ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης


Αθήνα, 21 Ιουνίου 2018
  
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, θα μεταβεί το απόγευμα της Παρασκευής, 22  Ιουνίου 2018, στο Ηράκλειο Κρήτης.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, στις 19:00, θα συναντηθεί με εκπροσώπους αυτοκινητιστών του Νομού Ηρακλείου και στη συνέχεια θα παραστεί στα εγκαίνια του νέου Υπεραστικού Σταθμού ΚΤΕΛ Ηρακλείου - Λασιθίου.

Ευχαριστήριο 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας ευχαριστεί θερμά τον Οργανισμό Ανάπτυξης Σητείας για την ευγενική προσφορά τριών επίπλων γραφείου και επαγγελματικού εξοπλισμού για τις ανάγκες του σχολείου μας.