Από ακροατή του σταθμού μας ήρθε το εξής μήνυμα:
"Χθες το βράδυ στην οδό Φλέμινγκ σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου στη Σητεία έτυχε να μένει ανοιχτή η είσοδος του σπιτιού μου στο δρόμο. Κάποια θρασίμια παραβίασαν με μαστοριά τη πόρτα του διαμερίσματός μου, που δεν ήταν ασφαλείας χωρίς να της προκαλέσουν ζημιά και προσπάθησαν να παραβιάσουν και του γείτονά μου.
"Χθες το βράδυ στην οδό Φλέμινγκ σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου στη Σητεία έτυχε να μένει ανοιχτή η είσοδος του σπιτιού μου στο δρόμο. Κάποια θρασίμια παραβίασαν με μαστοριά τη πόρτα του διαμερίσματός μου, που δεν ήταν ασφαλείας χωρίς να της προκαλέσουν ζημιά και προσπάθησαν να παραβιάσουν και του γείτονά μου.









