ΝΕΟ ΚΑΛΕΣΜΑ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας, θέλει να ευχαριστήσει
όλους τους συμπολίτες μας που βοήθησαν με την παρουσία τους, στη μεγάλη δράση εξωραϊσμού και καλλωπισμού του
προαύλιου χώρου του νοσοκομείου καθώς και
τα καταστήματα της πόλης που πρόσφεραν δωρεάν όλα τα υλικά που χρειάστηκε η δράση
αυτή. Τα αποτελέσματα της προσπάθειας όλων που βοήθησαν στην δράση αυτή, είναι εμφανέστατα και ουσιαστικά.






