Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου: Oλοκλήρωση Πιλοτικού Πρότζεκτ για την Αυτοκτονικότητα.

Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου: Oλοκλήρωση Πιλοτικού Πρότζεκτ για την Αυτοκτονικότητα.
Το πρότζεκτ είχε σκοπό την πρόληψη  σε θέματα αυτοκτονικότητας και ψυχοπαθολογίας.Την  ομάδα ψυχοεκπαίδευσης  είχε αναλάβει ο κλινικός νευρο-ψυχολόγος Γιαγκιόζης Δήμητρης.

Συλλυπητήριο Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για τον θάνατο του πρώην Πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Μητσοτάκη



ΚΡΗΤΗ 29/5/2017


Συλλυπητήριο Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για τον θάνατο του πρώην Πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Μητσοτάκη


Mε την πορεία του σημάδεψε ανεξίτηλα την πολιτική ζωή της μεταπολεμικής Ελλάδας. Με την  επιμονή στις αρχές και τις αξίες της Δημοκρατίας αποδείχθηκε συνεπής και ακέραιος πολιτικός. Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης κλείνει, επίσης το κύκλο της μεταπολίτευσης, του οποίου υπήρξε κορυφαίος πολιτικός. Ξεχώριζε για τη διορατικότητα, την αξιοπρέπεια, την προσφορά στην πατρίδα.
Η παρακαταθήκη του σπουδαία και χρήσιμη για την οικογένειά του, αλλά και για όσους υπηρετούν τη δημόσια ζωή.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ: ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

29-5-2017

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Ο πολιτικός κόσμος της Ελλάδας και η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας από σήμερα, είναι φτωχότεροι.
Η Κρήτη, η Ελλάδα και όλοι οι Έλληνες, θρηνούμε για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη όπου έφυγε από την ζωή πλήρης ημερών και απόλυτα δικαιωμένος.

ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ: Kαθαρισμός παραλίας της Σητείας από Μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας


Στο πλαίσιο της εκστρατείας ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ την Παρασκευή 26 Μαίου 2017 πραγματοποιήθηκε καθαρισμός της παραλίας της Σητείας  με την συμμετοχή μαθητών του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας.
Σε μια εποχή που τα πάντα αλλάζουν και η πραγματικότητα συχνά μας ξεπερνά, η εκστρατεία ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ παραμένει σταθερό σημείο αναφοράς για 22η χρονιά στα πεδία της προστασίας των ακτών, της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών, του εθελοντισμού και της ουσιαστικής συμμετοχής στη διαφύλαξη του φυσικού μας κεφαλαίου.

Ο Ναυτικός Όμιλος Σητείας Πρωταθλητής Ελλάδος στην αλιεία με φελλό


Το 2015 ήμασταν οι πρωτοεμφανιζόμενοι
Το 2016 ήμασταν οι καλύτερα οργανωμένοι
Το 2017 απλά ήμασταν πιστοί στο καθήκον και στην παράδοση που εμείς δημιουργήσαμε.
Ο Ναυτικός Όμιλος Σητείας είναι Πρωταθλητής Ελλάδος στην αλιεία με φελλό από Λιμενικές Εγκαταστάσεις για 3η συνεχόμενη χρονιά
. 

ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΗΤΕΙΑΣ 2017


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 5 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΗΤΕΙΑΣ 2017.
ΟΙ 4 ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ FINAL 4 ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ :
1)ΚΡΗΤΙΚΟ ΣΠΙΤΙ...........8-0..........16 ΒΑΘΜΟΙ
2)THE WALL...................6-2..........14
3)THE TEACHERS.........3-5...........11
4) ΙΤΑΝΟΣ.......................2-6...........10
5)ΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ............1-7...........9

Ναυτικός Όμιλος Σητείας: Εθελοντικός καθαρισμός του Λιμανιού της Σητείας


Ο Ναυτικός Όμιλος Σητείας, οργάνωσε και φέτος τον καθαρισμό του Λιμανιού της Σητείας και προσήλθαν για να βοηθήσουν, ο Ερυθρός Σταυρός, ο σύλλογος ερασιτεχνών Αλιέων, ο Δήμος Σητείας και το Λιμεναρχείο Σητείας.

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΙΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ: 29η ΜΑΪΟΥ 1453 ΠΡΟ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ
ΚΑΙ ΑΡΜΕΝΙΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ

29η ΜΑΪΟΥ 1453
ΠΡΟ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ
Γράφει: Γιώργος Αλεβίζος – Πρόεδρος Μικρασιατών Ποντίων και Αρμενίων Σητείας


Μέσα από την αναγνωστική διαδρομή μας στις σελίδες της Ελληνικής Ιστορίας διαπιστώνουμε ότι τα περισσότερα τραγικά γεγονότα συνέβησαν κατά τους μήνες Μάιο και Σεπτέμβριο. Μήνες που λόγω ευνοϊκών καιρικών συνθηκών προσφέρονται για στρατιωτικές επιχειρήσεις.

Vicky Chatzopoulou: Ντρέπομαι για την κατάντια αυτού του λαού, του παρτάκια, του ωχαδερφιστή, του βολεμένου, του κουτσομπόλη, του βρωμιάρη, του σαδιστή, του απάνθρωπου, του αδιάφορου ... Ίσως να φταίει η μελαγχολία της βροχερής Κυριακής …

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Ναι, είμαι κι εγώ απ’αυτούς που καθόλου δεν στενοχωρήθηκαν για το «δωράκι» στον Παπαδήμιο. Ναι, είμαι κι εγώ απ’αυτούς που θα’θελαν να δουν όλους τους αδίστακτους παράφρονες ξετσίπωτους εγκληματίες και προδότες που εμείς βάζουμε στη θέση διακυβέρνησης της χώρας και, κατ’επέκταση, της ζωής μας, να τινάζονται στο γερο-διάολο με τ’άντερα χυμένα ολούθε, αφού δεν υπάρχει πια δικαιοσύνη σ’αυτή τη χώρα να τους δημεύσει τις περιουσίες, να τους βάλει φυλακή στα βαθύτερα μπουντρούμια του σύμπαντος για μια αιωνιότητα, και δεν ντρέπομαι καθόλου γι’αυτό

Ντρέπομαι όμως να λέω όλη την ώρα «δεν έχουμε λεφτά»
Ντρέπομαι να αγοράζω παπούτσια στα παιδιά μου όταν τρυπήσει το παλιό ζευγάρι και δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Η Σητεία ήταν ο τελευταίος σταθμός της περιοδείας του στην Κρήτη του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης


Η Σητεία ήταν ο τελευταίος σταθμός της περιοδείας του στην Κρήτη του αναπληρωτή υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννη Τσιρώνη. Μετά από επαφές και συναντήσεις με τοπικούς φορείς στους νομούς Ηρακλείου, Ρεθύμνου και Λασιθίου… διαμέσων διαμαρτυριών, ο κ. Τσιρώνης βρέθηκε σήμερα στην περιοχή της Σητείας.