Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Vicky Chatzopoulou: Ντρέπομαι για την κατάντια αυτού του λαού, του παρτάκια, του ωχαδερφιστή, του βολεμένου, του κουτσομπόλη, του βρωμιάρη, του σαδιστή, του απάνθρωπου, του αδιάφορου ... Ίσως να φταίει η μελαγχολία της βροχερής Κυριακής …

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ

Ναι, είμαι κι εγώ απ’αυτούς που καθόλου δεν στενοχωρήθηκαν για το «δωράκι» στον Παπαδήμιο. Ναι, είμαι κι εγώ απ’αυτούς που θα’θελαν να δουν όλους τους αδίστακτους παράφρονες ξετσίπωτους εγκληματίες και προδότες που εμείς βάζουμε στη θέση διακυβέρνησης της χώρας και, κατ’επέκταση, της ζωής μας, να τινάζονται στο γερο-διάολο με τ’άντερα χυμένα ολούθε, αφού δεν υπάρχει πια δικαιοσύνη σ’αυτή τη χώρα να τους δημεύσει τις περιουσίες, να τους βάλει φυλακή στα βαθύτερα μπουντρούμια του σύμπαντος για μια αιωνιότητα, και δεν ντρέπομαι καθόλου γι’αυτό

Ντρέπομαι όμως να λέω όλη την ώρα «δεν έχουμε λεφτά»
Ντρέπομαι να αγοράζω παπούτσια στα παιδιά μου όταν τρυπήσει το παλιό ζευγάρι και δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.Ντρέπομαι που δεν έχω να τους δώσω 20άρικο για τη σαββατιάτικη έξοδό τους, όπως άλλοι που ξεπουλήθηκαν και έχουν
Και ντρέπομαι περισσότερο που τα παιδιά μου θα προτιμούσαν (ίσως) να έχω ξεπουληθεί και να έχω να τους τα δώσω, γιατί δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει «αξιοπρέπεια» και «ηθικές αρχές» μέσα σ’αυτόν τον κόσμο των ζόμπι-δούλων-αυτόβουλων δούλων που μεγαλώνουνΝτρέπομαι που ήρθε στη Σητεία ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και δεν τον έκαναν οι αγρότες τούμπανο στο ξύλο
Ντρέπομαι που ορισμένοι του δημοτικού συμβουλίου θεωρούν ότι η αίθουσα των συνεδριάσεων είναι τσιφλίκι τους και λένε στους πολίτες να μην μιλάνε γιατί «είναι φιλοξενούμενοι» και
ντρέπομαι περισσότεροι που οι πολίτες έχουν πειστεί ότι ΟΝΤΩΣ είναι φιλοξενούμενοι των αιρετών τους—των υπαλλήλων τους δλδ.
Ντρέπομαι που ο αγώνας που άρχισε για να διατηρήσει η πόλη την παραλία της ξεφτιλίστικε (έξωθεν της ομάδας και εντός της) και μετατράπηκε σε σκυλοκαυγάδες στο φμπ και τώρα τρίβουν τα χέρια τους τα συμφέροντα και κουνάνε το κεφάλι και το δάχτυλο με νόημα οι κυρ-παντελήδες της πόλης

Ντρέπομαι που δεν έχουμε χώρα με εθνική κυριαρχία και παρόλα αυτά γιορτάζουμε τις εθνικές εορτές με κάθε επισημότητα, χωρίς καμιά ντροπή απέναντι σ'αυτούς που θυσιάστηκαν σε τόσους αγώνες (πουλημένους εξ αρχής, αλλά εκείνοι δεν το ήξεραν)

Ντρέπομαι για την κατάντια αυτού του λαού, του παρτάκια, του ωχαδερφιστή, του βολεμένου, του κουτσομπόλη, του βρωμιάρη, του σαδιστή, του απάνθρωπου, του αδιάφορου

Ίσως να φταίει η μελαγχολία της βροχερής Κυριακής …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου