H Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Σητείας ανακοινώνει ότι δε θα πραγματοποιηθεί αποκομιδή απορριμμάτων την Κυριακή 30 Απριλίου καθώς και την Πρωτομαγιά.
Ως εκ τούτου παρακαλούνται οι δημότες τις παραπάνω ημέρες να επιδείξουν αυξημένη υπευθυνότητα και να μην εκθέτουν προς αποκομιδή τα απορρίμματά τους, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της καθαριότητας της πόλης και τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.
Ως εκ τούτου παρακαλούνται οι δημότες τις παραπάνω ημέρες να επιδείξουν αυξημένη υπευθυνότητα και να μην εκθέτουν προς αποκομιδή τα απορρίμματά τους, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της καθαριότητας της πόλης και τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.









