Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

H Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Σητείας ανακοινώνει ότι δε θα πραγματοποιηθεί αποκομιδή απορριμμάτων την Κυριακή 30 Απριλίου καθώς και την Πρωτομαγιά.

H Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Σητείας ανακοινώνει ότι δε θα πραγματοποιηθεί αποκομιδή απορριμμάτων την Κυριακή 30 Απριλίου καθώς και την Πρωτομαγιά.

Ως εκ τούτου παρακαλούνται οι δημότες τις παραπάνω ημέρες να επιδείξουν αυξημένη υπευθυνότητα και να μην εκθέτουν προς αποκομιδή τα απορρίμματά τους, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της καθαριότητας της πόλης και τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

ΕΠΑΛ Σητείας: Επιλέγω ΕΠΑΛ


Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Ζερβάκης Γιώργος:Το μεγαλύτερο μέρος του Εθνικού Οδικού Δικτύου και ιδιαίτερα στο τμήμα από Σητεία προς Άγιο Νικόλαο έχει να συντηρηθεί και να καθαριστεί πάρα πολλά χρόνια

Σητεία, 27 Απριλίου 2017

Προς τον Κο. Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων
                                                                                                Κοιν.: Κον Περιφερειάρχη
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

Θέμα: Καθαρισμός και συντήρηση τμήματος ΒΟΑΚ

Κύριε Αντιπεριφερειάρχη:
Επανέρχομαι σε ένα θέμα το οποίο έχω θίξει επανειλημμένα και για το οποίο δυστυχώς δεν υπήρχε καμία εξέλιξη. Αναφέρομαι στη συντήρηση και τον καθαρισμό του Εθνικού Δικτύου και ιδιαίτερα στο τμήμα από Σητεία προς Άγιο Νικόλαο.
Το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου έχει να συντηρηθεί και να καθαριστεί πάρα πολλά χρόνια, κάτι το οποίο αδικεί όλη την περιοχή και δεν αποτελεί τιμή για κανέναν.
Σε πολλά σημεία, το μέγιστο πλάτος δεν ξεπερνά τα 5 (πέντε) μέτρα λόγω της ανάπτυξης των παρακείμενων δέντρων , με αποτέλεσμα οι μπάρες ασφαλείας να είναι αόρατες και η τάφρος απορροής  ανύπαρκτη.

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΓΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

131 χρόνια από τη ματωμένη πρωτομαγιά του 1886 στο Σικάγο, συνεχίζουμε. Απεργούμε και διαδηλώνουμε μαζί με τους εργαζόμενους όλων των χωρών για ένα κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, πολέμους και προσφυγιά!

Εργαζόμενοι/ες, άνεργοι/ες, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι/ες, φτωχομεσαία αγροτιά, νέοι και νέες
Τιμούμε την Εργατική Πρωτομαγιά, οργανώνοντας εδώ και τώρα την πάλη μας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας!
Η αντεργατική - αντιλαϊκή βαρβαρότητα δεν έχει τέλος, αν δεν την σταματήσουμε με τη δύναμη της οργάνωσής μας, με την απόφασή μας να την ανατρέψουμε!

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ "Ο ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ" : Κάλεσμα για την πραγματοποίηση της φετινής Πανελληνίας Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας

Τα μέλη του Δ.Σ. του Προοδευτικού Συλλόγου Σητείας «Ο Βιτσέντζος Κορνάρος» καλούν την Ομάδα Εθελοντών - Εμψυχωτών και Φίλων της Βιβλιοθήκης, καθώς και όλους όσοι επιθυμούν να συνδράμουν, με οποιονδήποτε τρόπο, στην οργάνωση και πραγματοποίηση της φετινής Πανελληνίας Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, η οποία εποπτεύει το Δίκτυο Ελληνικών Βιβλιοθηκών .

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

"ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ" το νέο βιβλίο της συγγραφέως κ. Κατερίνας Γ. Τσούκη

Εκδόθηκε και κυκλοφορεί το νέο βιβλίο της συγγραφέως κ. Κατερίνας Γ. Τσούκη από τις εκδόσεις ¨"ΑΘΩΣ" με τίτλο "ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ". 
Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα που πραγματεύεται τη μεγαλύτερη λιτανεία στον κόσμο,γεγονός πραγματικό, που λαμβάνει χώρα στο Κίροφ της Ρωσίας από το 13ο αιώνα μέχρι σήμερα όπου οι πιστοί μεταφέρουν τη θαυματουργή εικόνα του Αγ. Νικολάου (προστάτη της Ρωσίας) από το Κίροφ στο Βελικαρέτσκι και την επιστρέφουν όπως ορίζει ένα παλιό τάμα να πηγαίνει η εικόνα στον τόπο όπου βρέθηκε! 

Στους 60.000 υπολογίστηκαν οι προσκυνητές την τελευταία σαιζόν! 

Το έργο είναι δοσμένο μέσα από τα μάτια ενός σύγχρονου νέου προσκυνητή που βιώνει την πομπή διανύοντας 170 χλμ με τα πόδια μέσα στα πελώρια αφιλόξενα ρωσικά δάση. Μια εμπειρία ξεχωριστή που σε αρκετούς προσκυνητές άλλαξε τη ζωή τους για πάντα.....

Καλοκαιρινή Eκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2017

 
 Ο Δημοτικός Οργανισμός Κοινωνικοπολιτιστικής Ανάπτυξης Σητείας , θα συμμετέχει  και φέτος στην Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2017 ,στο πλαίσιο  του προγράμματος της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ελλάδας .
 Το καλοκαίρι του 2016 επιχειρήσαμε για πρώτη φορά τη φιλόδοξη διοργάνωση της ΚΕ Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας σε συνεργασία με ομάδα εθελοντών και τον Προοδευτικό Σύλλογο Σητείας. Η προσπάθεια επιβραβεύτηκε με την κατάταξη της Δημοτικής βιβλιοθήκης Σητείας στην 36η σειρά του καταλόγου των ‘’αργυρών’’ Βιβλιοθηκών.

Ζήτω η Εργατική Πρωτομαγιά!

Με τους εργαζόμενους όλων των χωρών για ένα κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, πολέμους, προσφυγιά!

Εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι, φτωχομεσαία αγροτιά, νέοι και νέες

Τιμούμε την Εργατική Πρωτομαγιά, οργανώνοντας εδώ και τώρα την πάλη μας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας!

Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου: Η 4η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 28 Απριλίου 2017 και ώρα: 11:30π.μ. στο Δημοτικό Σχολείο Παλαικάστρου με θέμα «ΕΦΗΒΕΙΑ»

Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου, διοργανώνει τακτικές μηνιαίες ομιλίες στο Παλαίκαστρο και συγκεκριμένα στο Δημοτικό Σχολείο Παλαικάστρου με στόχο την πρόληψη σε θέματα ψυχικής υγείας.
Οι θεματολογίες που θα συζητηθούν, από τον κλινικό νεύρο-ψυχολόγο Γιαγκιόζη Δημήτρη, εστιάζονται κυρίως στην αυτοκτονικότητα, ψυχοπαθολογία, την κοινωνική αποξένωση, το φόβο και την ανασφάλεια να συζητήσουμε με τον συνάνθρωπο μας, τις ψυχώσεις, την αγχώδη διαταραχή και τέλος την κατάθλιψη.

Ειρήνη Ρεμπελάκη: Έρχεται καλοκαίρι ας ξεκινήσετε μια εκστρατεία καθαριότητας και καλλωπισμού στις γειτονιές ενεργοποιώντας τους πολίτες.

Με αφορμή τη δημοσίευση για τον καλλωπισμό της πόλης δυστυχώς έχω πολύ διαφορετική εντύπωση. Επισκέπτομαι κάθε χρόνο τη Σητεία το καλοκαίρι και η κατάσταση πάντα θλιβερά ίδια. Ο Δήμος σχετικά ασχολείται με το κέντρο της πόλης, τι γίνεται με τις γειτονιές της άνω πόλης; Κάδοι τρισάθλιοι,στενά με σωρευμένα ξύλα, μπάζα τσιμεντόλιθους, κούτες, πυλωτές σε κοινή θέα αποθήκες ότι περισσεύει..... Ο Δήμος γιατί δεν επισκέπτεται γειτονιά γειτονιά να καθαρίσει και να γίνουν συστάσεις στους κατοίκους;