Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ικανοποίηση από τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών στο ΕΠΑΛ Σητείας.

Ικανοποιημένος από την προσπάθεια και τις επιδόσεις των μαθητών της Γ’ τάξης στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις εμφανίστηκε ο Διευθυντής του ΕΠΑΛ Σητείας, κ. Γεώργιος Λαποκωνσταντάκης, σε σχετικές του δηλώσεις μετά τη δημοσιοποίηση των βαθμολογιών.
 Όπως τόνισε, τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά και επιβεβαιώνουν την προσήλωση και την επιμέλεια των μαθητών, σε μια ακόμη απαιτητική σχολική χρονιά. Ολοκληρώνοντας, συνεχάρη όλους τους υποψηφίους και τις οικογένειές τους, ευχόμενος καλή επιτυχία στο επόμενο βήμα της εκπαιδευτικής τους διαδρομής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου