Φέτος είναι η 14 η χρονιά διοργάνωσης εκδηλώσεων Αργεντίνικου τανγκό στη Σητεία, στα πλαίσια του φεστιβάλ των Κορναρείων, η οποία ξεκίνησε το 2011 και αποτελεί συνέχιση της προσπάθειας και του στόχου τους να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη και διάδοση του χορού στη Σητεία και την ευρύτερη περιοχή.
Η βραδιά αυτή ήταν μέρος του προγράμματος «Τανγκό Διακοπές» το οποίο συμπεριλαμβάνει σεμινάρια και κοινωνικό χορό με μαθητές από το εξωτερικό.Ραδιοφωνικός σταθμός Σητεία FM 95,5 MHz - Το ραδιόφωνο που ακούγεται !!! Αναδεικνύουμε τον πολιτισμό μας, την παράδοση μας! Με θέματα του τόπου μας, με πολύτιμες πληροφορίες, με αμεσότητα και διαφάνεια στην ενημέρωση!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου