Συνάντηση Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου
με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας
Παλαικάστρου
Με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Παλαικάστρου Νίκο Χατζηδάκη, το μέλος του Συμβουλίου Κοινότητας Μαρία Ξυπολιτάκη, παρουσία του Αντιδημάρχου Σητείας Γιώργο Αϊλαμάκη και του Περιφερειακού Συμβούλου Γιώργου Τσιφετάκη, συναντήθηκε στο Παλαίκαστρο ο Αντιπεριφερειάρχης Λασιθίου Γιάννης Ανδρουλάκης.
Ο κ. Χατζηδάκης ευχαρίστησε τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Γιάννη Ανδρουλάκη για την συνεργασία και την στήριξη στη δημιουργία υποδομών για την ανάπτυξη και την ανάδειξη της περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου