Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021

50ο πανελλήνιο πρωτάθλημα υποβρύχιας αλιείας Κέρκυρα 2021.


50ο πανελλήνιο πρωτάθλημα υποβρύχιας αλιείας Κέρκυρα 2021.

Stelios Xristakis:

Τελείωσε για μένα με τον καλύτερο τρόπο κατακτώντας την 2 θεση !
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τόν κύριο Δημήτρης Γαλήνας που κατάφερε σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα να κάνει τόν όμιλο μας ενεργό στο άθλημα ....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μεγάλους μου χορηγούς που χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να παραβρεθώ στον αγώνα ( όπως )
MN Shipping INC και το φιλαρακι μου Nick Tzortzakis και τον Maamoun El Nazer για την μεγάλη στηριξη τους.
Τό λατομείο του Γιώργο Ζερβάκη ( Nikolas Zervakis ) 🙏 που και αυτός με την σειρά του αγκάλιασε όλο αυτό. Επίσης την Agora Shipbroking Corporation 🙏🙏
Επίσης την @one shot ΑΦΟΙ Χατζάκη Αγροτικός Ελαιουργικός Συνεταιρισμός Αχλαδίων Myemporio Karnagio "LIVIKO VIEW" XEROKAMPOS @Μερακι (@continental Dexakis Manos 🙏 ) ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ ΚΡΗΤΙΚΟΣ Pizzeria Sitia Beach Da Giorgio Live Stage Snoopy Ρακάδικο Oινωδείον Antonis Racadiko Sitia Takis Voula Patisserie English For Life Exoloungecafe Exoloungecafe Hotel Itanos (ΙΤΑΝΟΣ Α.Ε.) ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΦΟΔΙΩΝ ΡΟΔΑΝΑΚΗΣ Ματθαίος Μαρκάκης Κώστας Αμανάκης Kostas Nicky Zografinis και αρκετοί άλλοι που πιθανόν να ξεχνάω παρόλα αυτά τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου νιώθω πολύ συγκινημένος για τόν τόπο μου όπου ο καθένας ξεχωριστά με βοήθησε όπως μπορούσε παρόλο της δύσκολες εποχές που διανύουμε..!!! Ευχαριστώ πολύ το ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ (Ν.Ο.Σ.) nositias.gr και τον πρόεδρο Αθανάσιος Ζαγκότης
Που ήταν πιο αποφασιστικος από κάθε άλλη χρονιά στο να γίνει η επιθυμία μου τόν ευχαριστώ ! Και όλο τα μέλη του ομίλου ένα ένα ξεχωριστά ! Ευχαριστώ πολύ το φίλο μου Sotiris Manikas που ήταν ο αφανής ήρωας όσο και αν τον ταλαιπώρησα ήταν εκεί για μένα 🙏 επίσης τόν αδερφό μου Manos Xristakis που έκανε υπερπροσπάθεια και έγραφε 100 βούτιες την μέρα 🙏🙏🙏🙏
Επίσης ευχαριστώ πολύ τόν Giannis Stoupas Peponas και τον Gerasimos Kavvadias για την καθοδήγηση σε όλο αυτό το ταξίδι 🔝
Επίσης το φίλο μου Tasos Chalaris XT Diving pro που η βοήθεια του ήταν άκρως απαραίτητη και από υλική υποστήριξη αλλά και γενικά τόν ευχαριστώ πολύ παρόλο που δεν κατάφερε να είναι εκεί !
Απίθανη εμπειρία φέτος δίπλα σε τέτοιους αθλητές νιώθω ευγνώμων ! Giannis Sideris εύγε να είσαι εκεί να ανεβάζεις το επίπεδο στα πανελλήνια συγχαρητήρια Kostas Dais για την φοβερή εμφάνιση σου τέλος συγχαρητήρια στους νέους αθλητές Tasos Gkartsevits-kapetanos φοβερή εμφάνιση στον Apostolos Tzoumakas επίσης να είμαστε καλά να παρευρίσκομαστε σε όλο αυτό που είναι μια γιορτή του ψαροτούφεκου !!! Lambros Dertilis δεν τελειώσαμε στο τάβλι 😂 είσαι μεγάλος οι παρέες μας θα μου μείνουν ανεξίτηλες να ξέρεις.
Ναυτικός Όμιλος Κερκυρας μπράβο σας πολύ καλή δουλειά !!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου