Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΝΙΑΔΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ


Σε άρθρο της την επομένη κιόλας της πρόσφατης γενικής συνέλευσης των μελών του Προοδευτικού Συλλόγου Σητείας η πρώην πρόεδρος Αννα Μανουσάκη δεν αρκέστηκε στις αήθεις και συκοφαντικές επιθέσεις εναντίον του Δ.Σ. για τις οποίες έχει ήδη πάρει απάντηση. Αποδίδει και σ’ εμένα προσωπικά τη δήθεν δήλωση «δεν έχουμε χρόνο για το Μουσείο, εγώ είμαι καλλιτέχνης».
​Για μια ακόμη φορά η κ. Μανουσάκη κόβει, ράβει, διαστρεβλώνει, υβρίζει και συκοφαντεί προσπαθώντας να ταυτίσει την καλλιτεχνία με την ανευθυνότητα.
Πολλά από τα 45 μέλη του συλλόγου που ήσαν παρόντα στη συνέλευση μου εξέφρασαν αυτές τις μέρες την αγανάκτησή τους για τα γραφόμενά της. Είμαι υποχρεωμένος να αποκαταστήσω και δημοσίως την αλήθεια
​Ουδέποτε είπα αυτή τη φράση. Ενημερώνοντας τα μέλη για τα πεπραγμένα του Δ.Σ. είπα ότι σπαταλήσαμε τον περισσότερο χρόνο που εθελοντικά μπορούσαμε να προσφέρουμε για το Σύλλογο προσπαθώντας να βρούμε λύση ώστε να εξασφαλίσουμε την αναγκαία θεώρηση από την Περιφέρεια και να μπορέσει ο Σύλλογος να συνεχίσει νόμιμα τη λειτουργία του μετά το αδιέξοδο στον οποίο τον οδήγησε η επίμονη και πρωτοφανής άρνηση της πρώην προέδρου να υπογράψει τα πρακτικά και τον οικονομικό απολογισμό του 2017. Αυτή η σπατάλη χρόνου είχε συνέπεια να μην ασχοληθούμε όσο έπρεπε με τα σοβαρά προβλήματα του Συλλόγου, όπως είναι η λειτουργία του Λαογραφικού Μουσείου.
​Σε εντελώς διαφορετικό σημείο της τοποθέτησής μου είπα ότι είμαι ενεργός καλλιτέχνης και ήθελα να δώσω τις δυνάμεις μου στην καλλιτεχνική πορεία του συλλόγου, όμως εξ αιτίας των διαρκών προβλημάτων με την κ. Μανουσάκη και αυτός ο σκοπός πήγε πίσω.
​Αυτή είναι η αλήθεια. Για τη συνέχεια επιφυλάσσομαι.
​Θυμίζω ότι στον Προοδευτικό Σύλλογο δημιουργήθηκε η πρώτη θεατρική ομάδα της πόλης μας από τους αείμνηστους Μανώλη Φραγκιαδάκη, Μανούκο Μαρουκλή και άλλους. Εγώ ανέλαβα την ανασύσταση της θεατρικής ομάδας. Για τα αποτελέσματα της προσπάθειας αναφέρω μόνο ότι δύο πρόσφατες θεατρικές παραστάσεις, πέρα από τη συμβολή τους στα πολιτιστικά δρώμενα, απέφεραν στο Σύλλογο 8.500 ευρώ.
​Ολα αυτά τα γνωρίζουν τα μέλη του Συλλόγου, τα οποία σε τρεις διαδοχικές γενικές συνελεύσεις επικρότησαν και επαίνεσαν το έργο του Δ.Σ. και στήριξαν τα πεπραγμένα και τις αποφάσεις μας. Η κ. Μανουσάκη παραμένει απλά μια ενοχλητική παραφωνία.

Γιάννης

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σχετικό άρθρο:

Αννα Μανουσάκη: Για τη Γενική Συνέλευση του Προοδευτικού Συλλόγου Σητείας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου