Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Ευχαριστήριο Μανόλη Θραψανιώτη.


                                                                       8/7/2019

Ευχαριστήριο Μανόλη Θραψανιώτη.

Οι εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019 καταγράφηκαν ήδη ως ένα ιστορικό γεγονός.

Θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους και συντρόφους μου που συνέβαλαν στην προσπάθεια ώστε ο ΣΎΡΙΖΑ να καταγραφεί, αδιαμφισβήτητα, ο προοδευτικός πόλος στη χώρα παρά τον διακηρυγμένο στόχο της ΝΔ και ΚΙΝΑΛ για στρατηγική του ήττα .

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω τους συνυποψήφιους μου στο νομό που εργάστηκαν για αυτό τον σκοπό.

            Να ευχαριστήσω όσους με τον τρόπο τους, εκδήλωσαν τη υποστήριξή τους .
            Να ευχαριστήσω  όσους επέλεξαν να με τιμήσουν με την ψήφο τους, ιδιαίτερα εκείνους που ξεπέρασαν  διαχωριστικές  γραμμές .
            Να ευχαριστήσω εκείνους που δεν με ψήφισαν, αλλά μου είπαν πολλές φορές την φράση
" δεν συμφωνώ πολιτικά  μαζί σου άλλα σε συγχαίρω για αυτά που κάνεις για τον τόπο ".
            Πιστέψτε με, ήταν μεγαλύτερη η αμοιβή, πιο πολύτιμη και από την απαραίτητη ψήφο.
            Να ευχαριστήσω τους πολύτιμους συνεργάτες και τους  συντρόφους μου .
            Να ευχαριστήσω τα μέσα ενημέρωσης για την φιλοξενία τους .
            Τέλος να ευχαριστήσω την οικογένεια μου  από την οποία αντλώ  δύναμη.
           
Προσπάθησα στην ζωή μου να είμαι χρήσιμος παρά αρεστός.
Να λέω αυτό που σκέφτομαι, να κάνω αυτό που μπορώ.
Και έτσι σκοπεύω να συνεχίσω.

     ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Μανόλης Θραψανιώτης
Βουλευτής Λασιθίου ΣΥΡΙΖΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου