Κυριακή 2 Ιουνίου 2019

Nέος Δήμαρχος Σητείας ο Γιώργος Ζερβάκης - Κυριακή 2/6/2019




Εκλογικό κέντρο Γιώργου Ζερβάκη. Στη Σητεία νικητής αναδείχθηκε ο Γιώργος Ζερβάκης που επικράτησε με 60,6% του Νίκου Κουρουπάκη που συγκέντρωσε ποσοστό 39,4%.



Nέος Δήμαρχος Σητείας ο Γιώργος Ζερβάκης - Κυριακή 2/6/2019


Αγαπητές φίλες, Αγαπητοί φίλοι,
Ειλικρινά δεν έχω λόγια να εκφράσω τα συναισθήματα τα δικά μου και των ανθρώπων του συνδυασμού μας , για αυτή τη μεγάλη τιμή που μας κάνατε, για αυτή τη μεγάλη νίκη που μας δώσατε, για την εμπιστοσύνη σας για την πίστη σας στο συνδυασμό μας και σε μένα προσωπικά.
Ένα, πολλά, χιλιάδες, ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, μέσα από την ψυχή μου , σας ευχαριστώ ειλικρινά όλες και όλους,
………… σας ευχαριστώ πολύ……….
Το χθεσινό αποτέλεσμα είναι ένα σαφές, ένα ηχηρό μήνυμα, , μια καθαρή εντολή, για το που και με ποιους πρέπει, αξίζει, οφείλει, και είμαστε αποφασισμένοι να βαδίσει ο τόπος μας, τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Αποτελεί όμως ταυτόχρονα και επιβράβευση της επιλογής αλλά και της πίστης μας να ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ , να συσπειρώσαμε ανθρώπους , να συνθέσουμε ιδέες και απόψεις, να προτείνουμε συγκεκριμένο πρόγραμμα και θέσεις και έχοντας, την θέληση , την αποφασιστικότητα, τη πείρα και τώρα πλέον και τη σιγουριά, τον αέρα και την δύναμη από τη σημερινή μας νίκη, να σας δηλώσουμε ότι:
……ο Δήμος Σητείας αλλάζει σελίδα αλλάζει πορεία……
Αγαπητοί συνδημότες,
Υπήρξα ανέκαθεν ευθύς και ειλικρινής τόσο στην επαγγελματική όσο και στη προσωπική μου ζωή και αυτό όπως καταλαβαίνετε δεν θα αλλάξει εξαιτίας της θέσης του δημάρχου που από σήμερα μου αναθέσατε.
Το «ενός ανδρός …αρχή» το ξέρετε, δεν με εκπροσωπεί και δεν με εκφράζει γιατί είναι εκ των πραγμάτων παθογένεια και δογματισμός και είναι ξένο και προς το χαρακτήρα και προς τις αξίες μου.
Αντίθετα πιστεύω και σας το υπόσχομαι, ότι με τους ικανούς και έμπειρους συνεργάτες μου, εντός και εκτός Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά και με απόλυτη διάθεση και πρόθεση για συνεννόηση και συνεργασία με τις άλλες παρατάξεις, θα πορευτούμε και θα δουλέψουμε από κοινού τα επόμενα τέσσερα χρόνια, τα οποία ελπίζουμε, πιστεύουμε και είμαστε βέβαιοι ότι θα είναι, τα πιο γόνιμα και τα πιο δημιουργικά που γνώρισε ποτέ ο τόπος μας.
Ευχαριστώ από καρδιάς,
Όλους τους συνεργάτες μου που πλαισίωσαν τον συνδυασμό μας και έδωσαν ένα όμορφο και νικηφόρο αγώνα, τους ανθρώπους που δουλέψαμε μαζί τόσο καιρό, ευχαριστώ και σας ένα-ένα, μια-μια, ξεχωριστά.
Καλή συνέχεια, καλή δουλειά.
Σας ευχαριστώ πολύ!
Γιώργος Ζερβάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου