Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ξεκινά το ταξίδι του από τη Σητεία .



Ο Σύλλογος Φίλων Παιδιών & Εφήβων με απειλητική για τη ζωή τους ασθένεια πραγματοποίησε εκδήλωση για την έναρξη των δραστηριοτήτων του, το απόγευμα της Τετάρτης 13 Μαρτίου στο Πολύκεντρο Σητείας. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ Ιδρύθηκε το 2019 από γονείς παιδιών με σοβαρά προβλήματα υγείας και μόνο μέλημα του είναι η μετάβαση των μικρών αλλά και εφήβων φίλων μας σε νοσοκομεία του εξωτερικού ώστε να λάβουν χωρά τα δύσκολα και δαπανηρά χειρουργεία τους για την καταπολέμηση των εκάστοτε ασθενειών. Παράλληλα είμαστε διπλά στις οικογένειες αυτές και αγωνιζόμαστε για την καλύτερη ψυχολογική και κοινωνική φροντίδα των μικρών ηρώων που νοσούν.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ

ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ γεννήθηκε το 2010. Από τα πρώτα χρόνια της ζωής του είδε την πιο άσχημή πλευρά της ζωής , το 2011 έγινε διάγνωση δρεπανοκυτταρικής αναιμίας , έτσι ξεκίνησε το δύσκολο για εκείνον ταξίδι του. Φτάνοντας στο 2014 άνοιξε πανιά προς την ελπίδα….προορισμός η μονάδα μεταμόσχευσης μυελού των οστών .

Εκεί πάρα τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ,δεν σταμάτησε ποτέ να παλεύει ηρωικά. Μπορεί ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ να μην το έμαθε ποτέ όμως είχε γίνει ο ήρωας μου!!!

Και εκεί στον θάνατο μπροστά πρωτόμαθα η ζωή πόσο αξίζει….

Και, έτσι!

Να μου κρατάτε το χέρι!!!

Ξέρω πως είμαι ο πρίγκιπας σας σε τούτο εδώ το παραμύθι που λέγετε ζωή . Σε κάθε του σελίδα, πρωταγωνιστώ μαζί με νεράιδες, ξωτικά , μα και με δράκους. Εσείς που δημιουργήσατε το εξώφυλλο του δικού σας παραμυθιού, είστε εσείς που θα με βοηθήσετε να υπάρχω σε όλες του τις σελίδες, να κάνω το καλό ,να βοηθώ όσο μπορώ, μα και τους δράκους να νικώ.

Και εγώ με την σειρά μου ,θα σας δίνω δύναμη να γράψουμε μαζί τις σελίδες τις ζωής ,σφίγγοντας σας δυνατά το χέρι και υπόσχομαι να μην το αφήσω ποτέ , γιατί απλά θέλω να υπάρχω στην τελευταία σελίδα του δικού σας παραμυθιού ,γιατί είμαι εγώ ο δικός σας ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ.


Μετά από πολύ κόπο και πολλές δυσκολίες ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ξεκινά από τη Σητεία το ταξίδι του προς την ελπίδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου