Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Σητείας: ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ



«ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ»

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Σητείας ευχαριστεί θερμά τους μαθητές και καθηγητές του Γυμνασίου Παλαικάστρου, καθώς και τον διευθυντή κ.Θανασιά Σωτήρη για την συλλογή τροφίμων που πραγματοποίησαν ενόψει Χριστουγέννων!!!! Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που μας στηρίζει το Γυμνάσιο Παλαικάστρου και το ευχαριστούμε για ακόμα μία φορά!

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο ενόψει Χριστουγέννων προσφέρει στους ωφελούμενούς του χριστουγεννιάτικα γλυκά!! Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς τα ζαχαροπλαστεία και τους φούρνους «Αρετούσα», «Κριθαράκης» και «Αϊλαμάκης» και τον κύριο Χριστοδουλάκη για τη δωρεά συσκευασιών!!!


Το Κοινωνικό Παντοπωλείο Δήμου Σητείας ευχαριστεί θερμά τους μαθητές και καθηγητές από το 2ο Γυμνάσιο Σητείας, για τη συλλογή τροφίμων που πραγματοποίησαν!!! Σας ευχόμαστε καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!!

Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και ευημερία!!!!

Με εκτίμηση, το προσωπικό του Κοινωνικού Παντοπωλέιου Δήμου Σητείας και ο Αντιδήμαρχος, Χριστοδουλάκης Παύλος.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου