Την Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου αγκαλιάσαμε το σιντριβάνι χορεύοντας Η 1η Μέγα Μουσικοχορευτική Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στο σιντριβάνι της Σητείας είναι γεγονός Για πρώτη φορά αγκαλιάσαμε το σιντριβάνι της Σητείας χορεύοντας με το συγκρότημα του Μιχαλη Σπυριδάκη και στο χορευτικό το Λύκειο Ελληνίδων.
Την εκδήλωση οργάνωσε : Ο κήπος των αληθινών ευχών. Μαγικά Χριστούγεννα στη Σητεία Ο Σύλλογος Εστίασης Και Ψυχαγωγίας Καταστημάτων Δήμου Σητείας .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου