Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Αννα Εμμ.Μανουσάκη: Σκοτεινές ημέρες για τον Προοδευτικό Σύλλογο Σητείας «Ο Βιτσέντζος Κορνάρος»



Την Κυριακή  4 Νοεμβρίου 2018 έλαβε χώρα η έκτακτη ΓΣ μελών του Προοδευτικού Συλλόγου Σητείας «Ο Βιτσέντζος Κορνάρος» με θέμα την Θεώρηση Βιβλίων. Ειπώθηκε ότι υπήρχε(;) απαρτία με 30 ταμειακά τακτοποιημένα και παρόντα μέλη επί 235(;) εγγεγραμμένων.
Είχε προηγηθεί η  ετήσια τακτική ΓΣ του συλλόγου στις 13/5/2018, στην οποία προσπάθησα να πάρω τον λόγο για να εξηγήσω, γιατί, μετά από συγκεκριμένες πρακτικές και αντικαταστατικές ενέργειες του τότε Αντιπροέδρου και νυν Προέδρου του Δ.Σ., υποχρεώθηκα σε παραίτηση στις 2/2/2018, από τη θέση της Προέδρου, παραμένοντας μέλος του Δ.Σ...
Ωστόσο, δεν κατέστη εφικτό να ενημερωθούν τα μέλη, καθώς δεν έγινε δεκτό να αναγνωσθεί η επιστολή παραίτησης  ούτε έγιναν δεκτές, από τον Πρόεδρο της ΓΣ, οι έγγραφες ενστάσεις μου για την σύνταξη του οικονομικού απολογισμού 2017, ο οποίος στη συνέχεια εγκρίθηκε. Τα έκτροπα και οι αντισυλλογικές πρακτικές που έλαβαν χώρα στην επεισοδιακή εκείνη Συνέλευση δεν επέτρεψαν να μιλήσω και να εκθέσω τεκμηριωμένα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε, από τον Μάιο 2017, το ιστορικό μας Σωματείο.
Προς ενημέρωσιν των μελών, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων απείχε από την πρόσφατη έκτακτη ΓΣ της 4ης/11/2018, οφείλω να κάνω σαφή τη θέση μου, γιατί σκόπιμα διαδίδονται από κάποιους ψευδείς ισχυρισμοί.
Οι ίδιοι λόγοι που με ανάγκασαν σε παραίτηση από τη θέση της Προέδρου του Δ.Σ. είναι αυτοί που εξακολουθούν να συμβαίνουν  μέχρι και σήμερα και ευθύνονται για τη μη Θεώρηση των Βιβλίων του Σωματείου. Τους  εκθέτω εκτενώς στο Υπόμνημα και στην επιστολή παραίτησής μου. Συνοπτικά αναφέρω ότι από τον Μάιο 2017 (ένα μήνα αφού παρέλαβαν)και καθόλο το διάστημα, αγνοώντας τις διαμαρτυρίες μου, η Ταμίας και η ΓΓ του Συμβουλίου παρακρατούν στις οικίες τους και τηρούν εν κρυπτώ όλα τα Βιβλία, τις σφραγίδες, όλα τα έγγραφα και τα παραστατικά του Συλλόγου. Αυτός είναι ο λόγος που τα Βιβλία δεν φέρουν την υπογραφή μου, γιατί έχουν τηρηθεί εν αγνοία μου και ενάντια σε καταστατικές διατάξεις, και εκ των πραγμάτων, δεν έχει γίνει η απαιτούμενη εκ μέρους μου εποπτεία, η οποία και θα οδηγούσε στη βεβαίωση του αληθούς και νόμιμου, άρα και στην υπογραφή μου, ως Προέδρου.
Πού ξανακούστηκε, η Πρόεδρος του ΔΣ, η κατά νόμον υπεύθυνη για τη διαχειριστική λειτουργία του Σωματείου κατά το 2017, να μην έχει δει τιμολόγια και αποδείξεις και ενώ τα ζητάει, να έχει αποκλεισθεί από την Ταμειακή διαχείριση του Σωματείου; Πού ξανακούστηκε η Πρόεδρος να ζητάει να επιστρέψουν τα Βιβλία στο κλειδωμένο με λουκέτο γραφείο του Συλλόγου (στη νόμιμη έδρα του) και να τακτοποιηθούν, μεταξύ άλλων, τα προβληματικά σημεία σε αντίγραφα πρακτικών συνεδριάσεων 2017 που συντάχθηκαν μετά την παραίτηση της Προέδρου και χαρακτηρίζονται απαράδεκτα, και πάλι να αγνοείται ;
Η έκτακτη ΓΣ συγκλήθηκε προκειμένου να ληφθεί βεβιασμένα απόφαση για ένα θέμα (θεώρηση Βιβλίων), για το οποίο δεν είναι αρμόδια. Γιατί το ανώτερο συλλογικό όργανο, και δη τα μέλη του Συλλόγου στο σύνολό τους, αδυνατούν να γνωρίζουν και να ελέγξουν το περιεχόμενο των παραστατικών και των Βιβλίων άρα να φέρουν και την ευθύνη και επιπλέον κανένα τρίτο πρόσωπο δεν αναπληρώνει την υπογραφή του Προέδρου του Δ.Σ.. Η Θεώρηση των Βιβλίων είναι αρμοδιότητα του Δ.Σ. να διεκπεραιώσει, και η νέα Διοίκηση όφειλε, αν πραγματικά ήθελε, να το είχε κάνει εγκαίρως και με συναίνεση. Αντίθετα, η επίμονη αδιαλλαξία της νυν Διοίκησης μέχρι και σήμερα, να μην θέτει υπόψιν μου τα Βιβλία και τα παραστατικά της διαχειριστικής περιόδου 2017, που ήμουν Πρόεδρος του Δ.Σ., είναι η αιτία που ο Σύλλογός μας έχει οδηγηθεί σε ένα πρωτοφανές αδιέξοδο. Αυτό είναι δημόσια ομολογία της ανεπάρκειας και της επικίνδυνης αδυναμίας του παρόντος Δ.Σ. να επιτελέσει αποτελεσματικά και επωφελεία του συλλογικού συμφέροντος το έργο της Διοίκησης.
Σεβόμενη τις συλλογικές διαδικασίες, στην πρόσφατη έκτακτη ΓΣ, ήμουν παρούσα και δήλωσα ότι προς χάριν του συλλογικού συμφέροντος, το οποίο υπηρετώ με μαχητική αφοσίωση και ανιδιοτέλεια 6 χρόνια, ήμουν πάντα (όπως άλλωστε έχω εγγράφως ειδοποιήσει από τον Μάρτιο έως και 12/10/2018) και είμαι διαθέσιμη ακόμη και τώρα, να υπογράψω όλα τα σχετικά έγγραφα. Ουδέποτε αρνήθηκα, αντίθετα ζητούσα επιμόνως να τακτοποιηθούν. Κατά τη συζήτηση, και για να διευκολύνω, έκανα σαφή τη θέση μου και η πρόταση που κατέθεσα για να αποκατασταθεί η Καταστατική τάξη, ήταν να λάβω γνώση όλων των Βιβλίων και των παραστατικών του Ταμείου, ώστε, αφού τα ελέγξω, να τα υπογράψω.
Η πρότασή μου δεν έγινε δεκτή. Αντίθετα, 25 μέλη, από τα παρόντα, αποφάσισαν να  υπογράψει ο Πρόεδρος της ΓΣ τον οικονομικό απολογισμό 2017 και τα  λοιπά έγγραφα στη θέση της υπογραφής της Προέδρου του Δ.Σ.!
Κατόπιν τούτων, διαχωρίζω και δημόσια τη θέση μου και δηλώνω την ανησυχία μου και ότι θα ανταποκριθώ στη βούληση των μελών που προτεραιότητα θέτουν να διασφαλιστεί η νομιμότητα και το συλλογικό Καταστατικό συμφέρον του ιστορικού μας Συλλόγου, που κάποιοι, εδώ και μήνες, με τις «σκηνοθετικές» τους πρακτικές καταστρατηγούν και ζημιώνουν.

Αννα Εμμ.Μανουσάκη
Πρώην Πρόεδρος και νυν μέλος του Δ.Σ. του Προοδευτικού Συλλόγου Σητείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου