
Στο λιμάνι της Σούδας οι επιβάτες του «Ελ. Βενιζέλος» - Το χρονικό της πυρκαγιάς
Ο κ. Αντώνης που ταξίδευε με τον εγγονό του από τον Πειραιά στη Σούδα, υπογράμμισε ότι «το πλήρωμα φέρθηκε άψογα σε όλους τους επιβάτες και φρόντισε πρώτα απ όλα για τη δική τους ασφάλεια και προστασία. Πρώτα φρόντισε να φορέσουν σωσίβια όλοι οι επιβάτες και στη συνέχεια μερίμνησαν για τη δική τους ασφάλεια».




Ο νεαρός Αντώνης, εξήγησε ότι «ήταν μια περιπέτεια από αυτές που δεν περιμένεις ποτέ να σου συμβούν. Υπήρξε ανησυχία αλλά η όλη επιχείρηση αποβίβασης των επιβατών και το σχέδιο έκτακτης ανάγκης πάνω στο πλοίο, ήταν αποτελεσματικά και δεν φάνηκε να υπήρξαν προβλήματα».

Η κ. Κατερίνα που είχε ξεκινήσει μαζί με την κόρη της από τη Σάμο με τελικό προορισμό το Ρέθυμνο για την εγγραφή της στο Πανεπιστήμιο Κρήτης όπου εισήχθη, μίλησε για «δύσκολες ώρες, φόβο και ταλαιπωρία», όμως επεσήμανε ότι από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό ότι έχει εκδηλωθεί πυρκαγιά στο γκαράζ, η κινητοποίηση ήταν άμεση, το πλήρωμα στάθηκε στο πλευρό των επιβατών και η συμπεριφορά του ήταν υποδειγματική».
Ο κ. Νίκος που ήταν μεταξύ των επιβατών του Ε/Γ Ο/Γ «Ελευθέριος Βενιζέλος» που χθες ταξίδεψαν με το ημερήσιο δρομολόγιο του Blue Galaxy για το λιμάνι της Σούδας, σημείωσε ότι «ήταν μια περιπέτεια με αίσιο τέλος». Εξέφρασε την ικανοποίηση του για το γεγονός ότι η πλοιοκτήτρια εταιρία φρόντισε να του εξασφαλίσει, όπως και σε άλλους επιβάτες, και το εισιτήριο της επιστροφής του για τον Πειραιά και ευχαρίστησε τα μέλη του πληρώματος που συνέβαλαν όσο το δυνατόν στο να μην ταλαιπωρηθούν οι ταξιδιώτες.

Τη συμβολή του πληρώματος στην ασφαλή μετακίνηση των επιβατών στο επάνω κατάστρωμα, από την ώρα που εκδηλώθηκε το περιστατικό της φωτιάς στο γκαράζ του πλοίου, τόνισε και η κ. Μαρία η οποία ωστόσο δεν παρέλειψε να επισημάνει τη μεγάλη ταλαιπωρία που υπέστη το σύνολο των επιβατών.




Από: Παπαδογιαννάκη Βίκυ
www.neakriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου