Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Ζερβάκη Άννα: Δηλώνω ενεργά παρούσα από την θέση της Προέδρου με πλήρη επίγνωση των υποχρεώσεων και ευθυνών μου

Η Ν.Δ. ως ανοικτός, ζωντανός οργανισμός , χρέος έχει να αφουγκραστεί τις ανάγκες της κοινωνίας, να ανανεωθεί και να οργανωθεί.
Ως δέκτες των συμβάντων θέλουμε μέσα από το κόμμα ο πολίτης να βρει τρόπους δημιουργικής πολιτικής έκφρασης. Ως εκ τούτου ορίστηκε η 13η Μαΐου 2018 ημέρα των εσωκομματικών μας εκλογών για την ανάδειξη Προέδρου και μελών της ΔΗΜ.ΤΟ.Σητείας , Προέδρου και μελών ΝΟΔΕ Λασιθίου καθώς επίσης την ανάδειξη συνέδρων για τα δύο επόμενα συνέδρια.
Στον νόμο μας , όπως επίσης και στη Σητεία διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των υποψηφίων αντιστοιχεί ακριβώς με τον αριθμό των εκλόγιμων θέσεων και η διεξαγωγή ψηφοφορίας θα είχε μοναδικό σκοπό την σταυροδοσία των υποψηφίων χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Έτσι η Ν.Ε.Φ.Ε. Λασιθίου αποφάσισε τη μη διεξαγωγή ψηφοφορίας σε όλα τα εκλογικά τμήματα του νομού.Στην Τοπική Οργάνωση Σητείας είχε προηγηθεί η επίσημη δήλωση του προέδρου κ. Χαρ. Λεβεντέρη ότι δεν προτίθεται να θέσει ξανά υποψηφιότητα , καθώς επίσης και η έκφραση εμπιστοσύνης και υποστήριξης προς το πρόσωπό μου μελών και συναγωνιστών του κόμματος. Θέλω να ευχαριστήσω για την τιμή αυτή και δηλώνω ενεργά παρούσα από την θέση της Προέδρου με πλήρη επίγνωση των υποχρεώσεων και ευθυνών μου
Μέσα στην πορεία της ζωής μου η Ν.Δ. έχει σημαίνοντα ρόλο. Υπηρετώ σε κάθε φάση το κόμμα μας κόντρα σε αριστερούς. Οι αγώνες μου για την παράταξη ξεκίνησαν από τα μαθητικά μου χρόνια μέσα από την τοπική οργάνωση της Ν.Δ. έπειτα στα φοιτητικά μου χρόνια μέσα στην ΔΑΠ/ΝΔΦΚ, εν συνεχεία ως εκλεγμένη εκπρόσωπος των συναδέλφων εκπαιδευτικών στις οργανώσεις του κλάδου στην ΕΛΜΕ- ΛΑΣΙΘΙΟΥ ως Γεν. Γραμματέας.
Στόχος μου οι ενωτικοί μας αγώνες να στεφθούν άξιοι και η κοινή μας προσπάθεια να ανατάξει την πορεία της πατρίδας μας με αρχηγό και αυριανό πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος ορίζει ένα νέο στιλ ηγεσίας με σοβαρότητα , με σχέδιο, κοινωνική ευαισθησία και προσκαλεί όλους τους Έλληνες να γίνουμε μια γροθιά ώστε να αποτινάξουμε την χειρότερη κυβέρνηση που είχε ποτέ ο τόπος και να αναγεννήσουμε την Ελλάδα μας.
Ευχαριστώ θερμά τον κ. Stergios Maris Πρόεδρο της Ν.Ε.Φ.Ε. για την συνεργασία.
Φίλες και Φίλοι η Νέα Δημοκρατία είναι δική σου, είναι δική μας , την διαμορφώνουμε και την συνεχίζουμε για μια επιτυχή πορεία!
Καλή, δημιουργική, δυναμική θητεία σε όλους!

Με τιμή

Ζερβάκη Άννα
Πρόεδρος ΔΗΜ.ΤΟ. Σητείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου