Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Σητείας: Λίγα λόγια για την ημερήσια εκδρομή μας…

Στις 23-5-2018 ΤΟ Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Σητείας πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του. Ξεκινήσαμε για Ιεράπετρα και πρώτος σταθμός ήταν το ΚΔΑΠ ΑμεΑ της Ιεράπετρας. Εκεί μας υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος της Κοινοπολιτείας Γεωργαλάκης Μανώλης, ο Δ/ντης Κοινοπολιτείας κ. Κοϊνάς Νίκος και η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Χατζημαρκάκη Χρύσα. Εκείνοι ανέλαβαν την ενημέρωση των γονέων για τη λειτουργία του θεσμού και τον τρόπο αδειοδότησης και χρηματοδότησης του. Επίσης μας υποδέχτηκε με πολλή αγάπη όλο το προσωπικό του ΚΔΑΠ Ιεράπετρας , που απαρτίζεται από τους : κ Χριστίνα Συμνιανάκη Εργοθεραπεύτρια, Καλαιτζάκη Ειρήνη Νηπιαγωγό, Κατσαβρά Βασιλική ψυχολόγο, Νίκη Ζαφειράκη φυσικοθεραπεύτρια, Μπιάνκα Παπαλεξανδράκη Μουσικό, Βαγιανάκη Μαρίνα Νοσηλεύτρια, Κουλάκη Γιάννη Γυμναστή. Προετοίμασαν μια ωραία υποδοχή, που περιείχε κάποιες δράσεις για να συμμετέχουν και οι δικοί μας μαθητές. Μας ξενάγησαν στο ΚΔΑΠ και μας πρόσφεραν ένα κέρασμα.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το φράγμα Μπραμιανών, όπου είδαμε από κοντά τη στάθμη του νερού που έχει κατεβεί στα 13 μέτρα όπως πληροφορηθήκαμε… Για φαγητό καθίσαμε στο «δασάκι» ταβέρνα της περιοχής μέσα στην είσοδο του δάσους του Απιγανιά κάτω από τα ψηλά πεύκα , όπου γευματίσαμε με νοστιμότατο φαγητό σε λογικές σε τιμές. Το προσωπικό ήταν ευγενέστατο και όλοι οι εκδρομείς μείναμε ευχαριστημένοι.
Στη συνέχεια ανηφορίσαμε στον Χανδρά, όπου μας περίμενε ο κ. Μανώλης Χρυσουλάκης, συνταξιούχος Δ/ντής του Γυμνασίου Χανδρά. Μας ξενάγησε στη Βόιλα, μας έδειξε τα αξιοθέατα του χωριού, το λαογραφικό μουσείο και μας πρόσφερε ένα κέρασμα. Στη συνέχεια φυτέψαμε μαζί με τους μαθητές μας στον κυκλικό κόμβο στην είσοδο του Χανδρά κατιφέδες και βασιλικούς που προσφέραμε από το Εργαστήριο Κηπουρικής. Μαζί μας ήταν και ο κ Τσαγκαράκης Νίκος που κάλυψε την επίσκεψη μας δημοσιογραφικά.
Στο τέλος της εκδρομής μας καταλήξαμε στην Ετιά, όπου ο κ. Μανώλης μας μίλησε για την Ιστορία του Σεράγιου. Μάθαμε ότι ήταν η εντυπωσιακότερη κατοικία (τριώροφη) επί Ενετοκρατίας και άλλα πολλά. Κρίμα που φτάσαμε ως εκεί και δεν καταφέραμε να δούμε και το εσωτερικό της, αφού δεν μπορέσαμε να εξασφαλίσουμε το κλειδί της παρά τις προσπάθειες μας. Στη συνέχεια ξεκουραστήκαμε στο «Σεράγιο», διπλανή ταβερνούλα, που αξίζει να την επισκεφτείτε όλοι.
Στο σημείο αυτό εκφράζουμε τις θερμές ευχαριστίες μας σε όλους όσους μας φιλοξένησαν, αφιέρωσαν το χρόνο τους για μας και μας έκαναν να νιώσουμε τόσο ευπρόσδεκτοι παντού!
Η εντύπωση μας από την εκδρομή μας είναι ότι ο τόπος μας είναι υπέροχος- αρκεί να βρούμε χρόνο να τον εξερευνήσουμε- και οι άνθρωποι του φιλόξενοι και ευγενικοί, άξιοι συνεχιστές των προγόνων τους. Καταλήγω με ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς , γονείς και μαθητές του σχολείου, για την υπέροχη παρέα που κάναμε και εύχομαι να είμαστε καλά, να συνεχίσουμε και του χρόνου με εξερευνήσεις στον τόπο μας.