Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Συστάθηκε το Δ.Σ του Συλλόγου Φίλων Δημοτικού Ωδείου Σητείας


Σας ενημερώνουμε ότι στις 8/4/2017 πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες για το Δ.Σ του Συλλόγου Φίλων Δημοτικού Ωδείου Σητείας. Στην 1η Συνεδρίαση του Νέου Δ.Σ, αποφασίστηκε η κατανομή των αξιωμάτων ως εξής:

Πρόεδρος: Κωνσταντουράκη Όλγα

Αντιπρόεδρος: Μαυροματάκης Παντελής

Γραμματέας: Πλακάκη Γεωργία

Ταμίας: Φουκαράκη Ευαγγελία

Έφορος Εκδηλώσεων: Δημητροπουλάκης Πέτρος Επιθυμητοί στόχοι και σκοποί είναι η ανάδειξη προτάσεων, θεμάτων εκδηλώσεων με στόχο την αποτελεσματικότερη προβολή τους, η ηθική και υλική υποστήριξη του Ωδείου , η προσφορά στα μέλη του της δυνατότητας , με κάθε τρόπο, να εκπαιδεύονται και να λαμβάνουν Μουσική εκπαίδευση.

Ο σκοπός του Συλλόγου είναι μη κερδοσκοπικός .

Καλούμε όσους θέλουν να γίνουν μέλη του Συλλόγου, να απευθυνθούν στην κ. Φουκαράκη Ευαγγελία στο mail : vagelia.foukaraki@gmail.com προκειμένου να συμβάλλουμε όλοι μαζί στην εύρυθμη και βιώσιμη λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου Σητείας.

Το καταστατικό του συλλόγου είναι διαθέσιμο για κάθε ενδιαφερόμενο.


Εκ του Συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου