Αυτοί είναι : Ο Μιχάλης Ελληνικάκης που ασχολείται με το τρέξιμο εδώ και 32 χρόνια(λέγεται ότι έχει διανύσει συνολικά τρέχοντας την απόσταση Γης-Σελήνης.Το μυστικό για την ανεξάντλητη ενέργεια του είναι ότι τρώει 20 κουτιά Μερέντα πριν από κάθε αγώνα).
Ο Αλέξης Μητρακούλης όπου και τρέχει σε υπερμαραθωνίους τα τελευταία χρόνια, τρώγοντας μόνο βλήτα,καρπούς και χαρούπια από τα χωράφια που προσπερνάει.Ο Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου,όπου ένας αστικός μύθος λέει ότι κατάφερε να καλύψει μέσα σε λίγες μέρες την απίστευτη απόσταση των 20 χιλιομέτρων και 200 μέτρων!!!Είναι επίσης πρωταθλητής της πολεμικής τέχνης Krav Manga και μέλος της λεγεώνας των ξένων!!
Οι αθλητές θα ξεκινήσουν να τρέχουν στο εθνικό στάδιο της Σητείας μεσα στον υπερσύγχρονο στίβο του κάνοντας 300 στροφές,θα συνεχίσουν με 20 χιλιομέτρα ποδηλασίας έτσι ώστε να τεστάρουν τους νέους πρότυπους ποδηλατοδρόμους της πόλης και από εκεί συνεχίζουν πάλι τρέχοντας ως το Ηράκλειο.Αφού φτασουν εκεί,θα φάνε μπουγάτσα,λουκουμαδες και σπανακοπιτα στα λιοντάρια και μετά θα κολυμπήσουν μέχρι τον Πειραιά!!!
Χωρίς να σταματήσουν θα τρέξουν ως τη Λάρισα,θα πιουν καφέ στο Μικέλ και θα ξαναπάρουν το δρόμο της επιστροφής!!
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!!!
http://channel28news.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου