Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Το θέατρο της Σητείας παρουσιάζει το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, "Η Κουζίνα"

Το θέατρο της Σητείας παρουσιάζει το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, "Η Κουζίνα" στην αίθουσα εκδηλώσεων - γυμναστήριο του Τρίτου Δημοτικού.
Παραστάσεις Τετάρτη 17 Μαίου 21:00, Πέμπτη 18 Μαίου 21:00, Παρασκευή 19 Μαίου 21:00
Το Θέατρο της Σητείας παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, Η Κουζίνα.
Μετάφραση: Κατερίνα Καπαρού, Εύα Πετροπούλου.
Σκηνοθεσία: Νάσος Ζαγκότης, Μαριάννα Κατηφόρη.  

Το έργο εκτυλίσσεται στην κουζίνα ενός εστιατορίου μαζικής εστίασης στο μεταπολεμικό Λονδίνο. Παρακολουθούμε την τριβή μαγείρων και σερβιτόρων, αφεντικών και εργαζόμενων αλλά και τη σχέση όλων αυτών με την εργασία τους που από πηγή δημιουργίας και έμπνευσης μετατρέπεται σε καταπιεστική διεκδίκηση της επιβίωσης.
«Πως να ονειρευτείς μέσα σε μια κουζίνα;» αναρωτιούνται οι ήρωες αναπαριστώντας γλαφυρά την απαρχή των σύγχρονων εργασιακών συνθηκών αναδεικνύοντας τις ως βασική πηγή δυσλειτουργίας και δυσαρέσκειας.

Γενική Είσοδος 8 Ευρώ, Μειωμένο 5 Ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου