Στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 9/5/2017, η 1η Ανοικτή Συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας. Για τα βασικότερα θέματα της συνεδρίασης μίλησε στον Sitia FM 95,5 MHz, o πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας, Χριστόφορος Καλαμπόκης.
Ραδιοφωνικός σταθμός Σητεία FM 95,5 MHz - Το ραδιόφωνο που ακούγεται !!! Αναδεικνύουμε τον πολιτισμό μας, την παράδοση μας! Με θέματα του τόπου μας, με πολύτιμες πληροφορίες, με αμεσότητα και διαφάνεια στην ενημέρωση!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου