Τρίτη 2 Μαΐου 2017

1η ενημερωτική συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας, με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Σητείας

Σήμερα 02/05/2017 έγινε η πρώτη ενημερωτική συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας, με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Σητείας κο Μιχελακη και με τον κο Μπελιμπασακη υπεύθυνο της Τεχνικής Υπηρεσίας .Έγινε η πρώτη καταγραφή των άμεσων αναγκών και μια ιεράρχηση των πρώτων ενεργειών που θα πραγματοποιηθούν από τον Σ.Φ.Ν.Σ. Μέσα στον Μάιο θα έχουμε τις πρώτες δράσεις του Συλλόγου. Μας περιμένει πολλή δουλειά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου