Σήμερα 02/05/2017 έγινε η πρώτη ενημερωτική συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας, με τον Διοικητή του Νοσοκομείου Σητείας κο Μιχελακη και με τον κο Μπελιμπασακη υπεύθυνο της Τεχνικής Υπηρεσίας .Έγινε η πρώτη καταγραφή των άμεσων αναγκών και μια ιεράρχηση των πρώτων ενεργειών που θα πραγματοποιηθούν από τον Σ.Φ.Ν.Σ. Μέσα στον Μάιο θα έχουμε τις πρώτες δράσεις του Συλλόγου. Μας περιμένει πολλή δουλειά....
Ραδιοφωνικός σταθμός Σητεία FM 95,5 MHz - Το ραδιόφωνο που ακούγεται !!! Αναδεικνύουμε τον πολιτισμό μας, την παράδοση μας! Με θέματα του τόπου μας, με πολύτιμες πληροφορίες, με αμεσότητα και διαφάνεια στην ενημέρωση!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου