Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Ευχαριστήριο σε εθελοντές καθηγητές του Σχολείου 2ης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)

Οι εκπαιδευόμενοι, η Διεύθυνση και οι καθηγητές του ΣΔΕ Ιεράπετρας, και των Παραρτημάτων Αγίου Νικολάου και Σητείας, ευχαριστούμε θερμά τους παρακάτω καθηγητές/καθηγήτριες που για 3 περίπου μήνες πρόσφεραν εθελοντικά τις διδακτικές υπηρεσίες τους στο σχολειό μας λόγω μη έγκαιρης στελέχωσης των σχολείων μας από την Πολιτεία:

Πατεράκη Ζαχαρία – βιολόγο

Πολυχρονάκη Μάρκο – φυσικό

Δατσέρη Ιωάννη – μαθηματικό

Βουλγαρη Σοφιάνα – αγγλικών

Πιταροκοίλη Καλλιόπη – φιλόλογο

Αβτζή Παναγιώτη – μαθηματικό

Μαυροειδή Γεωργιο – γεωπόνο

Ματθαιάκη Μαρία – βιολόγο

Περράκη Χρύσα – φιλόλογο

Παπαδάκης Χριστόφορος – γεωπόνο

Καραγιαννάκη Μαρία – πολικών και διεθνών επιστημών

Μουτσάκη Παρασκευή – βιολόγο


Η Διευθύντρια
Πηγιάκη Ρέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου