Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήριο Δημήτρη Δερμιτζάκη για το εκλογικό αποτέλεσμα

Ευχαριστήριο και δηλώσεις υποψήφιου βουλευτή ΣΎΡΙΖΑ στο νομό Λασιθίου Δημήτρη Δερμιτζάκη για το εκλογικό αποτέλεσμα. Επίσης ο κος Δερμιτζάκης αναφέρθηκε  στην ανησυχία του ΣΎΡΙΖΑ για την υγεία των πολιτών και θα πρέπει να δοθεί περισσότερο ενδιαφέρον από την πολιτεία για την καλλίτερη λειτουργία των νοσοκομείων στο νομό Λασιθίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου