Τα θερμά του συγχαρητήρια στη Μαρία Μπελιμπασάκη για την
κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στον τελικό των 400μ., στο ευρωπαϊκό
πρωτάθλημα στίβου στο Βερολίνο, εκφράζει ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος
Αρναουτάκης.
Στο συγχαρητήριο μήνυμα του ο Περιφερειάρχης αναφέρει,
ότι η Μαρία Μπελιμπασάκη με την νέα διάκριση της στον Ευρωπαϊκό στίβο κάνει
υπερήφανους την Κρήτη, όλους τους Κρητικούς, τους Έλληνες, και Ιδιαίτερα την
Περιφέρεια Κρήτης που ειχε συνεργασία και την στήριξε στο ξεκίνημα της στο νησί
και στην αθλητική της πορεία.







