ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ
ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΈΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.»
Η
Ομάδα Γυναικών Σητείας της ΟΓΕ συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα των 22
απολυμένων εργατών στην εταιρεία «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.».
Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι πρόκειται για
συνδικαλιστική δίωξη, αφού οι απολύσεις ακολούθησαν μετά την ίδρυση του
σωματείου των εργατών. Πρόκειται για πρωτοφανή τρομοκρατία της διοίκησης της
εταιρείας, επειδή οι εργαζόμενοι άσκησαν το δικαίωμά τους να οργανωθούν και να
διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.





