Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Η Ομάδα Γυναικών Σητείας της ΟΓΕ συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα των 22 απολυμένων εργατών στην εταιρεία «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.».

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΈΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.»

Η Ομάδα Γυναικών Σητείας της ΟΓΕ συμπαραστέκεται στον δίκαιο αγώνα των 22 απολυμένων εργατών στην εταιρεία «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.».

Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι πρόκειται για συνδικαλιστική δίωξη, αφού οι απολύσεις ακολούθησαν μετά την ίδρυση του σωματείου των εργατών. Πρόκειται για πρωτοφανή τρομοκρατία της διοίκησης της εταιρείας, επειδή οι εργαζόμενοι άσκησαν το δικαίωμά τους να οργανωθούν και να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.

Tην Πέμπτη πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Προέδρου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας κ. Μαυροματάκη με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Τσιρώνη

Από την ΕΑΣ Σητείας ανακοινώνεται ότιι την Πέμπτη πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Προέδρου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Σητείας κ. Μαυροματάκη με τον Αναπληρωτή Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Τσιρώνη, παρουσία του συνεργάτη του κ. Ανδρέου και της νομικής συμβούλου της Ένωσης κας Μητροπούλου.
Σε όλα τα θέματα που συζητήθηκαν και αφορούν την Ένωση, δρομολογήθηκαν παρεμβάσεις προς επίλυση.Ετέθησαν επίσης και κατ’ ιδίαν όλα τα θέματα που αφορούν τόσο τους αγρότες όσο και την παραγωγή τους.

Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΕΚΑΒ ΣΗΤΕΙΑΣ


Λόγω της έλλειψης προσωπικού μένουν ακάλυπτες οι μισές σχεδόν βάρδιες του τομέα ΕΚΑΒ Σητείας και μένει χωρίς ασθενοφόρο ολόκληρη η επαρχία Σητείας. Το θέμα είναι σοβαρό και αφορά όλο το Νομό Λασιθίου. Την προηγούμενη εβδομάδα για να διακομιστεί ασθενής για αξονική τομογραφία από το Νοσοκομείο Σητείας στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου, πήγε στη Σητεία το μοναδικό ασθενοφόρο που είχε βάρδια στον Άγιο Νικόλαο, μετέφερε τον ασθενή με συνοδεία γιατρού στο Νοσοκομείο Αγ. Νικολάου και στη συνέχεια τον άφησε για νοσηλεία στο ΓΝΑΝ, αφού δεν γινόταν να ξαναφύγει για να επιστρέψει τον ασθενή στο Νοσοκομείο Σητείας.
Η ιατρός που συνόδευε τον ασθενή επέστρεψε στο Νοσοκομείο Σητείας με ταξί! Η περιοχή του Αγίου Νικολάου έμεινε για περισσότερες από 3 ώρες χωρίς ασθενοφόρο.

Μ. Καρχιμάκης: 21 Χρόνια μετά τον θάνατο του, Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, δεν έφυγε ούτε μέρα από τη μνήμη μας!




Ο ΑΝΔΡΕΑΣ υπήρξε ένας Μεγάλος Πολιτικός, ένας καταξιωμένος επιστήμονας, ένας οραματιστής ηγέτης, μια χαρισματική προσωπικότητα, με παγκόσμια ακτινοβολία, και πολιτική οξυδέρκεια.

Δεν απουσίασε ποτέ από τα πολιτικά δρώμενα.

Από τα ωραία και τα άσχημα που συνέβησαν και συμβαίνουν, στη μεγάλη του αγάπη, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Ήταν όμως ένας Μεγάλος Πολιτικός γιατί ήταν ένας Μεγάλος Άνθρωπος.

Δεκαεννιά γυναίκες και 23 ανήλικοι μεταξύ 119 μεταναστών και προσφύγων που διασώθηκαν στα ανοιχτά της Καρπάθου

Καλά στην υγεία τους είναι οι 119 πρόσφυγες και μετανάστες που εντοπίστηκαν στη διάρκεια της νύχτας από το αλιευτικό «Αντώνιος» στη θαλάσσια περιοχή της Καρπάθου, μετά από συντονισμένη επιχείρηση του λιμενικού σώματος.
Σύμφωνα με νέα καταμέτρηση, που έγινε από το λιμενικό σώμα, μεταξύ των προσφύγων και μεταναστών περιλαμβάνονται 19 γυναίκες, μεταξύ των οποίων δύο έγκυες και 23 ανήλικα παιδιά. Το σκάφος που μετέφερε τους μετανάστες και πρόσφυγες παρουσίασε μηχανική βλάβη και κάποιος από τους επιβαίνοντες κάλεσε σε βοήθεια, μέσω κινητού τηλεφώνου, στον ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης 112.

"Μαύρη" Παρασκευή για λουόμενο, βγήκε νεκρός από τη θάλασσα


Ένας ακόμη πνιγμός στην Κρήτη. Αυτή την φορά στην Ανατολική και συγκεκριμένα στο Κουτσουνάρι Αγίου Ιωάννου Ιεράπετρας.
Μετά απο μισή ώρα αναζήτησης απο τους δικούς του ανθρώπους , εντοπίστηκε τελικά πνιγμένος ο 70 χρονος Γερμανός που υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες ανασύρθηκε νεκρός απο τη θάλασσα.
Παρά την άμεση κινητοποίηση του ΕΚΑΒ, με τους διασώστες να φθάνουν σε μόλις 5 λεπτά, προσπαθώντας να τον επαναφέρουν με ΚΑΡΠΑ, ο αλλοδαπός δεν ανέταξε με αποτέλεσμα η θάλασσα να αποδειχτεί "υγρός τάφος" για εκείνον και να ξεκινήσει... το δικό του πλέον μοναχικό ταξίδι.

Συνελήφθησαν, δύο (2) αλλοδαπές για παραβάσεις της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών ουσιών, στο Λασίθι

Κατασχέθηκαν περισσότερα από 150 γραμμάρια κάνναβης

Συνελήφθησαν, στις 22.06.2017 το βράδυ, στην Ιεράπετρα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Ιεράπετρας σε συνεργασία με αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγίου Νικολάου, δύο αλλοδαπές υπήκοοι Αλβανίας ηλικίας 25 ετών, κατηγορούμενες για παραβάσεις της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών ουσιών.

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Eπίσκεψη του Μέλους της Πολιτικής Γραμματείας της ΛΑΕ Δέσποινας Σπανού στο Νοσοκομείο Σητείας

Το Νοσοκομείο Σητείας επισκέφτηκε το πρωί της Παρασκευής 23 Ιουνίου 2017 το Μέλος της Πολιτικής Γραμματείας  της Λαϊκής Ενότητας, Δέσποινα Σπανού. Η κα Σπανού συνοδευόμενη από το διευθυντή της Μαιευτικής Κλινικής κο Χαράλαμπο Σαρίδη και από μέλη της Λαϊκής Ενότητας Σητείας συναντήθηκε με το Διοικητή και εργαζόμενους του νοσοκομείου όπου ενημερώθηκε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο λόγω της μείωσης της χρηματοδότησης για την υγεία.

Κατάληψη στο Μηχανοστάσιο του Δήμου Σητείας σε ένδειξη διαμαρτυρίας των εργαζόμενων στην καθαριότητα

Κατάληψη στο Μηχανοστάσιο του Δήμου Σητείας σε ένδειξη διαμαρτυρίας των εργαζόμενων στην καθαριότητα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017.

Ο Δήμος Σητείας με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εκφράζει τη συμπαράστασή του στους συμβασιούχους εργαζόμενους στην Υπηρεσία Καθαριότητας


Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στους Δήμους σε όλη την Ελλάδα, αντιδρώντας στην απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, η οποία έκρινε αντισυνταγματικές τις διατάξεις, αφενός, για την παράταση των συμβάσεων τους πέραν του 24μήνου και, αφετέρου, για την πληρωμή τους.