Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Επίσκεψη του Βουλευτή Λασιθίου Ιω. Πλακιωτάκη στον Σεβ. Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλο

Tην Παρασκευή 23 Ιουνίου ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος δέχθηκε στο γραφείο του τον Βουλευτή Λασιθίου, πρώην Πρόεδρο του Κόμματος της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη.
Ο Βουλευτής του Νομού Λασιθίου ενημερώθηκε από τον Σεβασμιώτατο για μια σειρά από πρωτοβουλίες της Τοπικής Εκκλησίας και των Φορέων της, όπως για την πορεία της υλοποίησης της επένδυσης στις εκτάσεις του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Παναγία η Ακρωτηριανή» στη Σητεία, για τη λειτουργία του Αγροτικού Κέντρου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (BIC Kρήτης), για την ολοκλήρωση της Μελέτης ριζικής ανακαίνισης του Γηροκομείου Ιεράπετρας, για την ανέγερση του Γηροκομείου της Σητείας σε συνεργασία με το Φιλανθρωπικό Σύλλογο Σητείας, καθώς και για άλλες προγραμματιζόμενες δράσεις της Ιεράς Μητροπόλεως στο άμεσο μέλλον.

Την 4η θέση κατέλαβε ο Γιάννης Ζερβακης στα 5000μ ανδρών με επίδοση 14'46"στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που διεξήχθει στην Πάτρα στις 17-18/6 .


Πανελλήνιο πρωτάθλημα Α/Γ

(Αποτελέσματα)

Την 4η θέση κατέλαβε ο Γιάννης Ζερβακης στα 5000μ ανδρών με επίδοση 14'46"στο πανελλήνιο πρωτάθλημα που διεξήχθει στην Πάτρα στις 17-18/6 . Στο ίδιο αγώνισμα τερμάτισε 9ος ο Χρήστος Βοτσος σε χρόνο 15'10" .

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΤΣΩΤΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ για τα προβλήματα των εργαζομένων στην εταιρεία «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε»

Την πρακτική των υπουργών της κυβέρνησης και ιδιαίτερα της υπουργού
Εργασίας, Έφης Αχτσιόγλου, να μην απαντάνε συστηματικά στις
Ερωτήσεις του ΚΚΕ, κατήγγειλε ο βουλευτής του Κόμματος, Χρήστος
Κατσώτης
. Σήμερα αναβλήθηκε η συζήτηση και των τεσσάρων Ερωτήσεων του ΚΚΕ που ήταν να
συζητηθούν στη Βουλή. Η μία Ερώτηση αφορούσε τους σεισμοπαθείς της Λέσβου και
οι άλλες τρεις τα προβλήματα των εργαζομένων στις εταιρείας «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ
ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε», «ATHENS LEDRA» και «FRIGOGLASS ΑΒΕΕ». Η Έφη Αχτσιόγλου δεν
προσήλθε να απαντήσει σε καμία από τις Ερωτήσεις που ήταν στην αρμοδιότητα της,
επικαλούμενη φόρτο εργασίας.



Αστυνομικοί του Α.Τ.Σητείας συνέλαβαν συμπολίτισσά μας γιατί διέθεσε προς πώληση 189 κιλά εδώδιμα άγρια σαλιγκάρια χωρίς άδεια υπαίθριου εμπόρου


Αστυνομικοί του Α.Τ.Σητείας συνέλαβαν συμπολίτισσά μας γιατί διέθεσε προς πώληση 189 κιλά εδώδιμα άγρια σαλιγκάρια χωρίς άδεια υπαίθριου εμπόρου, τα οποία και κατασχέθηκαν. Επειδή δυστυχώς το φαινόμενο της παράνομης συλλογής και εμπορίας από Έλληνες και αλλοδαπούς είναι σε έξαρση, πρέπει να γνωρίζουν οι συμπολίτες μας ότι δεν πρέπει να επεμβαίνουμε ανεξέλεγκτα στη φύση, υπάρχουν περιορισμοί.

Καταδίκη γιατί δεν προστάτευσε το παιδί της


Ποινή κάθειρξης 10 ετών χωρίς αναστολή επιβλήθηκε χθες σε μια μητέρα, για την υπόθεση κακοποίησης του μικρού παιδιού της από τον σύντροφό της, πριν από 12 χρόνια στο Λασίθι.
Η μητέρα, Ρουμανικής εθνικότητας, δεν παραβρέθηκε στο δικαστήριο καθώς έχει εξαφανιστεί, και εκτιμάται ότι έχει φύγει από τη χώρα.

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Λαϊκή Ενότητα Σητείας: Aνοιχτή συζήτηση με την Εργατολόγο κα Σπανού Δέσποινα

Την Πέμπτη 22 Ιουνίου και ώρα 20:00 στην αίθουσα του Τεχνοχώρου, πραγματοποιήθηκε ανοιχτή συζήτηση με την Εργατολόγο κα Σπανού Δέσποινα, στέλεχος Λαϊκής Ενότητας, με θέμα:1. Την πολιτική κατάσταση

O Γιάννης Πλακιωτάκης μιλά για το θέμα της εταιρείας Βιοκαλλιεργητές Σητείας ΑΕ

O Βουλευτής της ΝΔ στο Λασίθι Γιάννης Πλακιωτάκης μιλά για το θέμα της εταιρείας Βιοκαλλιεργητές Σητείας Α.Ε κατά την διάρκεια της επίσκεψης του στο δημαρχείο Σητείας την Πέμπτη 22/6/2017.

Συνάντηση του Βουλευτή της ΝΔ στο Λασίθι Γ Πλακιωτάκη με το δήμαρχο Σητείας.

Ενημέρωση από το Δήμαρχο Σητείας είχε ο Βουλευτής της ΝΔ στο Λασίθι Γιάννης Πλακιωτάκης για τα τρέχοντα θέματα του Δήμου.

Καταγγελία για απολύσεις εργαζομένων στην "Βιοκαλλιεργητές" απο ΕΚΗ

Αρ.πρωτ:460 Ηράκλειο 22/6/2017

                     ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου καταγγέλλει την εταιρεία Βιοκαλλιεργητές ΑΕ με έδρα τη Σητεία για τις παράνομες και καταχρηστικές απολύσεις των 21 εργαζομένων, δηλώνοντας στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ότι αποχώρησαν οικειοθελώς και προσλαμβάνοντας ταυτόχρονα σχεδόν υπερδιπλάσιο αριθμό εργαζόμενων!

Δωρεάν παραχώρηση στο Δήμο Σητείας της χρήσης του ακινήτου μετά των κτιριακών εγκαταστάσεων του Κέντρου "Δήμητρα" Σητείας (πρώην ΚΕΓΕ)

Υπεγράφη στις 16/6/2017 από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Ευάγγελο Αποστόλου η απόφαση «δωρεάν παραχώρησης στο Δήμο Σητείας της χρήσης του ακινήτου μετά των κτιριακών εγκαταστάσεων του Κέντρου Δήμητρα Σητείας (πρώην ΚΕΓΕ) που βρίσκεται στην περιοχή Πισκοκέφαλο Σητείας του Ν.Λασιθίου Κρήτης, για κοινωφελή σκοπό», ικανοποιώντας έτσι ένα πάγιο διαχρονικό αίτημα του Δήμου.