Το Δημοτικό Συμβούλιο Σητείας κατά την συνεδρίαση της 6-6-2017 με αφορμή το θέμα της εταιρείας ( Βιοκαλλιεργητές Σητείας Α.Ε.) που απασχολεί την τοπική κοινωνία αποφάσισε κατά την συντριπτική πλειοψηφία του τα παρακάτω:
1. Να εκφράσει την αγωνία του και τον προβληματισμό του για την προοπτική και την βιωσιμότητα της Εταιρείας (Βιοκαλλιεργητές Σητείας Α.Ε.) που δραστηριοποιείται στο Δήμο μας και διακινεί το σπουδαιότερο αγροτικό προϊόν που είναι το βιολογικό λάδι.
2. Να συμπαρασταθεί στους εργαζόμενους ζητώντας παράλληλα από όλους τους εμπλεκόμενους να κρατήσουν χαμηλούς τόνους και να πρυτανεύσει η λογική και η συναίνεση προς όφελος της εταιρείας και της τοπικής κοινωνίας.
1. Να εκφράσει την αγωνία του και τον προβληματισμό του για την προοπτική και την βιωσιμότητα της Εταιρείας (Βιοκαλλιεργητές Σητείας Α.Ε.) που δραστηριοποιείται στο Δήμο μας και διακινεί το σπουδαιότερο αγροτικό προϊόν που είναι το βιολογικό λάδι.
2. Να συμπαρασταθεί στους εργαζόμενους ζητώντας παράλληλα από όλους τους εμπλεκόμενους να κρατήσουν χαμηλούς τόνους και να πρυτανεύσει η λογική και η συναίνεση προς όφελος της εταιρείας και της τοπικής κοινωνίας.






