Με έκπληξη διαβάσαμε στον τοπικό τύπο το πρόστιμο των 1.703.697 ευρώ που επέβαλε ο Δήμαρχος Σητείας στο κράτος επειδή το παλαιό Επαρχείο που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της πόλης είναι αυθαίρετο κτίσμα.
Και ερωτάται ο κ. Δήμαρχος:
1. Όταν το ζήτησε από το ΤΑΙΠΕΔ δεν ήξερε ότι ήταν αυθαίρετο; δεν είχε ερευνήσει τα προπολεμικά αρχεία της πολεοδομίας; και αν το ήξερε πως ζήτησε από το Δημόσιο να του παραχωρηθεί ένα κτίσμα αυθαίρετο;
2. Την εποχή των «παχιών αγελάδων» που κυβερνούσε το κόμμα του με τόση αφθονία προγραμμάτων άρα και χρημάτων γιατί δεν νομιμοποιήθηκε το κτήριο, αν είναι αυθαίρετο, να επισκευασθεί ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και να κερδίσει το Δημόσιο ενοίκια δεκάδων χρόνων;
3. Σαν εκπαιδευτικός, που έχει να πιάσει κιμωλία όμως κοντά 20 χρόνια για γνωστούς λόγους, γιατί δεν νομιμοποιεί το αυθαίρετο κτίσμα του σχολικού συγκροτήματος των Λυκείων ώστε να επισκευαστεί η αίθουσα του ΕΠΑΛ και να λειτουργήσει πλήρως ο τομέας Μηχανολογίας;
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ στην Κρήτη που στα προγράμματα της Περιφέρειας πέρυσι δεν είχε εντάξει ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ για χρηματοδότηση που να αφορά την εκπαίδευση, επισκευή, συντήρηση, κ.λ.π.