Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Η ΛAÏKH ΕNOTHTA στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων στην εταιρία «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.»

Δελτίο τύπου Δευτέρα 5/6/2017

Η ΛAÏKH ΕNOTHTA στηρίζει τον αγώνα των εργαζομένων στην εταιρία «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.» 

για τη δουλειά, το ψωμί και την αξιοπρέπειά τους και αγωνίζεται μαζί τους για:

– την ανάκληση των απολύσεων. Οι πρόσφατες απολύσεις 6 εργαζομένων αποτελούν διώξεις συνδικαλιστικής δράσης και πρέπει να παρέμβει το υπουργείο εργασίας για την άμεση ανάκληση τους. Η κυβέρνηση οφείλει να ενεργοποιηθεί για τη διασφάλιση της εργασίας και των εργασιακών και μισθολογικών δικαιωμάτων των εργαζομένων στην εταιρεία.

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»: Ακυρώνεται η αυριανή εσπερίδα με θέμα «Κίνδυνοι στο διαδίκτυο»

Ακυρώνεται η εσπερίδα με θέμα : «Κίνδυνοι στο διαδίκτυο»
που είχαν προγραμματίσει για αύριο Δευτέρα 5/6/2017 ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας «ο Μύσων» και η Διεθνής Ένωση Αστυνομικών – ΤΔ Λασιθίου




Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                       Η Γεν. Γραμματέας

Αλεξάκης Αλέξανδρος     Σαντιμπαντάκη Ελένη

2ο Δημ. Σχολείο Σητείας (Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων):Ακόμα σχεδόν δεν τελείωσε η τελευταία δράση και έρχεται η επόμενη!!!


Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Κρητικό Survivor: Το βίντεο φαινόμενο με 1 εκατομμύριο προβολές σε 15 ώρες !

Ο λόγος για το προωθητικό βίντεο της Παγκρήτιας ραδιοφωνικής εκπομπής «Καλοκαίρι Στο Νότο» με τον Γιώργο Μπαλοθιάρη & τη Γωγώ Βερίγου που απεικονίζει τον δυναμικό αγώνα δύο γιαγιάδων στην Κρήτη οι οποίες φτάνουν σε ρήξη και περνάνε έναν διαφορετικό στίβο μάχης με στόχο την παρασκευή μπουμπουριστών χοχλιών! Το ξεκαρδιστικό βίντεο που έγραψαν και επιμελήθηκαν οι παρουσιαστές εμπνευσμένοι από το τηλεοπτικό show Survivor, προκαλεί ρίγη γέλιου και αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό καταρρίπτοντας το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, σημειώνοντας πάνω από 1.000.000 προβολές σε λιγότερο από 24 ώρες στην σελίδα της εκπομπής στο Facebook!!

Έναρξη της αναδιάταξης – αναδιοργάνωσης, σύστασης και λειτουργίας περιφερειακών Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, στη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης

Σήμερα (03.06.2017) ξεκινάει η εφαρμογή της αναδιάταξης – αναδιοργάνωσης, σύστασης και λειτουργίας περιφερειακών Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, στη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο ειδικών ενεργειών για την εμπέδωση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, τη δημιουργία ευέλικτων μηχανισμών άμεσης επέμβασης, τη βελτίωση των υπηρεσιών προς όφελος του πολίτη και την έμφαση στην αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος, ολοκληρώθηκαν οι μεταβολές που επέρχονται στις Αστυνομικές Υπηρεσίες της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κρήτης και από σήμερα (03.06.2017) αρχίζει η λειτουργία των νεοσυσταθεισών Υπηρεσιών.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΣΗΤΕΙΑΣ: Δελτίο Τύπου που αφορά στο πρόστιμο που επέβαλλε ο Δήμος προς το κράτος για το παλαιό Επαρχείο, σημερινό Ειρηνοδικείο Σητείας.

Με έκπληξη διαβάσαμε στον τοπικό τύπο το πρόστιμο των 1.703.697 ευρώ που επέβαλε ο Δήμαρχος Σητείας στο κράτος επειδή το παλαιό Επαρχείο που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της πόλης είναι αυθαίρετο κτίσμα.

Και ερωτάται ο κ. Δήμαρχος:

1. Όταν το ζήτησε από το ΤΑΙΠΕΔ δεν ήξερε ότι ήταν αυθαίρετο; δεν είχε ερευνήσει τα προπολεμικά αρχεία της πολεοδομίας; και αν το ήξερε πως ζήτησε από το Δημόσιο να του παραχωρηθεί ένα κτίσμα αυθαίρετο;

2. Την εποχή των «παχιών αγελάδων» που κυβερνούσε το κόμμα του με τόση αφθονία προγραμμάτων άρα και χρημάτων γιατί δεν νομιμοποιήθηκε το κτήριο, αν είναι αυθαίρετο, να επισκευασθεί ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και να κερδίσει το Δημόσιο ενοίκια δεκάδων χρόνων;

3. Σαν εκπαιδευτικός, που έχει να πιάσει κιμωλία όμως κοντά 20 χρόνια για γνωστούς λόγους, γιατί δεν νομιμοποιεί το αυθαίρετο κτίσμα του σχολικού συγκροτήματος των Λυκείων ώστε να επισκευαστεί η αίθουσα του ΕΠΑΛ και να λειτουργήσει πλήρως ο τομέας Μηχανολογίας;

Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ στην Κρήτη που στα προγράμματα της Περιφέρειας πέρυσι δεν είχε εντάξει ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ για χρηματοδότηση που να αφορά την εκπαίδευση, επισκευή, συντήρηση, κ.λ.π.

Δράσεις βελτίωσης της προσβασιμότητας στα μονοπάτια του Γεωπάρκου Σητείας


Στην βελτίωση της προσβασιμότητας και στην σήμανση της  Γεωδιαδρομής 15 στο Φαράγγι Μονής Τοπλού, προχώρησε ο ΔΟΚΑΣ. Μία από τις πιο σημαντικές γεωδιαδρομές του Γεωπάρκου Σητείας , λόγω του ότι περιλαμβάνει γεώτοπους εξαιρετικής σημασίας.
Η γεωδιαδρομή, είναι κυκλική,3.500μέτρων,  ξεκινάει δυτικά της Μονής Τοπλού, διασχίζει το φαράγγι και επιστρέφει από την κορυφογραμμή στο σημείο από όπου ξεκίνησε. Σε όλο το μήκος της διαδρομής το τοπίο είναι πανέμορφο και ο επισκέπτης μπορεί να δει ενδημικά είδη φυτών, απολιθώματα αλλά και μοναδικές διαβρωσιγενείς μορφές τις ονομαζόμενες «Ταφόνι».

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΒ ΣΗΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ 6 ΕΡΓΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε»


Η ΚΟΒ Σητείας του ΚΚΕ καταγγέλει στον Σητειακό Λαό, την τρομοκρατική- εκδικητική στάση της εργοδοσίας της εταιρείας «ΒΙΟΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΣΗΤΕΙΑΣ Α.Ε.» απέναντι στους εργάτες του εργοστασίου. Οι απολύσεις των 6 εργαζομένων είναι καταφανής δίωξη της συνδικαλιστικής δράσης αφού πραγματοποιήθηκαν αμέσως μετά την ίδρυση του επιχειρησιακού σωματείου. Αφού πέταξαν στο δρόμο 3 εποχιακούς εργάτες που για χρόνια κάλυπταν ανάγκες της παραγωγής, αμέσως μετά την ένδειξη συμπαράστασης των μόνιμων συναδέλφων τους, απέλυσαν κυνικά άλλους 3 μόνιμους εργάτες. Είναι τόσο λίγοι που τους ενημέρωσαν τηλεφωνικά, ενώ ταυτόχρονα κρύβονται από τους εργάτες για να μην αντιμετωπίσουν την δικαιολογημένη αγανάκτηση τους. Έφτασαν στο σημείο να στείλουν «προειδοποίηση»-εξώδικα σε όλους τους εργάτες και να μισθώσουν σκιούριτι εταιρεία ώστε να μην αφήσουν κανένα εργάτη να δουλέψει την Παρασκευή.

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Kostis Katsoulis: ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΣΚΥΛΩΝ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΔΑΓΚΩΜΑΤΑ

ΣΗΜΕΡΑ 1-6-17 ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ 12 ΕΤΩΝ ΣΤΟ 3 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΣΚΥΛΩΝ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΔΑΓΚΩΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΧΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΗ ΤΥΧΗ .

ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ Η ΤΗΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ Η ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΦΟΛΕΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΊΣΩ ΤΗΝ ΠΟΛΗ. Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΣΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΚΣΙΣ.ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ. ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΕΚΤΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΓΕΛΗ ΣΚΥΛΩΝ ΕΠΙΣΗΣ.

Δελτίο τύπου για επίσκεψη ΚΚΕ στο Αεροδρόμιο , στο ΕΠΑΛ και Αθερινόλακκο με επικεφαλής τον βουλευτή του ΚΚΕ Μ. Συντυχάκη

Κλιμάκιο της Κ.Ο.Β Σητείας του ΚΚΕ , με επικεφαλής τον Μανόλη Συντυχάκη, βουλευτή Ηρακλείου του ΚΚΕ και μέλος της ΕΠ Κρήτης, τη Δευτέρα 5 Ιουνίου θα πραγματοποιήσει επισκέψεις σε τόπους δουλειάς για να συζητήσουν με τους εργαζόμενους για τις πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις.

Το πρόγραμμα επισκέψεων έχει ως εξής:

9:30 π.μ. Αεροδρόμιο Σητείας

10:40π.μ. ΕΠΑΛ Σητείας

12:00μ.μ. Εργοστάσιο της ΔΕΗ στον Αθερινόλακκο