Φέτος οι μαθητές της περιβαλλοντικής ομάδας του 1ο
Γυμνασίου Σητείας επέλεξαν τα σπήλαια ως αντικείμενο της έρευνάς
τους .
Ενημερώθηκαν από το Βαγγέλη Περράκη σχετικά με το Γεωπάρκο και
από το Γιάννη Δασκαλάκη, εκπρόσωπο του σπηλαιολογικού ομίλου Κρήτης
(ΣΠΟΚ), για τον κόσμο των σπηλαίων. Στη συνέχεια, δούλεψαν με μεράκι και
ενδιαφέρον πάνω σε αυτό το θέμα κάνοντας εργασίες και δημιουργώντας αφίσες.
Επισκέφτηκαν ακόμα, το σπήλαιο Σφεντόνη στα Ζωνιανά στα
πλαίσια της εκδρομής τους στο κέντρο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (ΚΠΕ)
Ανωγείων.





