Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου: Η 4η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Μαϊου 2017 και ώρα: 11:30π.μ. στο Δημοτικό Σχολείο Παλαικάστρου

Η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου, διοργανώνει τακτικές μηνιαίες ομιλίες στο Παλαίκαστρο και συγκεκριμένα στο Δημοτικό Σχολείο Παλαικάστρου με στόχο την πρόληψη σε θέματα ψυχικής υγείας.
Οι θεματολογίες που θα συζητηθούν, από τον κλινικό νεύρο-ψυχολόγο Γιαγκιόζη Δημήτρη, εστιάζονται κυρίως στην αυτοκτονικότητα, ψυχοπαθολογία, την κοινωνική αποξένωση, το φόβο και την ανασφάλεια να συζητήσουμε με τον συνάνθρωπο μας, τις ψυχώσεις, την αγχώδη διαταραχή και τέλος την κατάθλιψη.

Οι επιχειρήσεις θα προσφέρουν πιστοποιημένες υπηρεσίες στο Γεωπάρκο Σητείας

Με αντικείμενο συζήτησης τα προτεινόμενα «Σύμφωνα Ποιότητας» συνεδρίασε η Επιτροπή Διαχείρισης του Γεωπάρκου Σητείας.

Ο Πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ κ. Λεωνίδας Τερζής παρουσίασε το θέμα αναλυτικά και ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων. Κατόπιν η τελική διαμόρφωση του περιεχομένου της σημαντικής δράσης για το Γεωπάρκο Σητείας και την τοπική κοινωνία, η οποία καλείται να συμμετάσχει στην όλη προσπάθεια.

Τρίτη 23 Μαΐου 2017

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΝΟΡΙΑΣ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ


Την Πέμπτη 25 Μαΐου, εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου, πανηγυρίζει ο φερώνυμος Ιερός Ναός της Ενορίας Μακρύ Γιαλού.
Την Τετάρτη 24 Μαΐου εσπέρας και ώρα 7:00΄ μ.μ. θα τελεστεί η Ενάτη του Πάσχα και στη συνέχεια ο Μέγας πανηγυρικός Εσπερινός της εορτής.

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΓΙΑΣ ΦΩΤΙΑΣ ΣΗΤΕΙΑΣ


Την Πέμπτη της Αναλήψεως, 25 Μαΐου, πανηγυρίζει ο φερώνυμος Ιερός Ενοριακός Ναός Αναλήψεως του Κυρίου Αγίας Φωτιάς Σητείας.
Το απόγευμα της Τετάρτης 24 Μαΐου και ώρα 6:30΄ μ.μ. θα τελεστεί η Ενάτη του Πάσχα και στη συνέχεια ο Μέγας πανηγυρικός Εσπερινός της εορτής, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Ιεραπύτνης και Σητείας κ.κ, ΚΥΡΙΛΛΟΥ.

Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»: «Στελέχωση δομών του ειδικού σχολείου Σητείας με ΕΒΠ και ΕΕΠ»

Σητεία 19/5/2017                            ΑΠ: 225

Προς:
- Δημοτικά Σχολεία και νηπιαγωγεία
- Όλους τους συναδέλφους μας

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»
Ανδρέα Παπανδρέου Τηλ. 6976970367
e-mail: sepes.myson@gmail.com


Θέμα : «Στελέχωση δομών του ειδικού σχολείου Σητείας με ΕΒΠ και ΕΕΠ»

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου καθορίστηκαν οι οργανικές θέσεις ΕΒΠ και ΕΕΠ στα ειδικά δημοτικά σχολεία του νομού. Σύμφωνα με την ενημέρωση από τους αιρετούς, εντοπίζουμε για ακόμα μια φορά ότι το ειδικό δημοτικό σχολείο Σητείας έχει οργανική θέση μόνο για βοηθητικό προσωπικό. Αποτελεί επιτακτική ανάγκη να δοθούν οργανικές θέσεις Λογοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών , Βοηθητικού Προσωπικού, Ψυχολόγου , Νοσηλευτικού Προσωπικού, Κοινωνικού Λειτουργού και να στελεχωθούν άμεσα με μόνιμο προσωπικό.

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»: Επανίδρυση τμημάτων ένταξης

Σητεία 19/5/2017 

                                                    ΑΠ: 224

Προς:
- Δημοτικά Σχολεία και νηπιαγωγεία
- Όλους τους συναδέλφους μας

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»
Ανδρέα Παπανδρέου   Τηλ. 6976970367
e-mail: sepes.myson@gmail.com


Θέμα 1ο : «Επανίδρυση τμημάτων ένταξης»

Με αφορμή την πρόσκληση για ίδρυση τμημάτων Υποδοχής και τον καθορισμό οργανικών θέσεων στα ΠΥΣΠΕ προκειμένου να γίνουν οι τοποθετήσεις – μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ το Υπουργείο Παιδείας ανακάλυψε ξαφνικά ότι Τμήματα Ένταξης σε όλη τη χώρα, τα οποία λειτουργούν εδώ και χρόνια κανονικά, δεν έχουν Φ.Ε.Κ. ίδρυσης!

Πανηγύριζε την Κυριακή 21 Μαΐου o Ι Ν Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Σητείας


Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πανηγύριζε την Κυριακή 21 Μαΐου, μνήμη των Θεοστέπτων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, ο φερώνυμος Ιερός Ναός στις Εργατικές Κατοικίες της πόλεως Σητείας.
Το απόγευμα του Σαββάτου 20 Μαΐου τελέσθηκε ο Μέγας πανηγυρικός Εσπερινός, κατά τον οποίο χοροστάτησε, ευλόγησε τους άρτους και κήρυξε τον θείο λόγο ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος.

Συνάντηση Συλλόγου Φίλων του Νοσοκομείου Σητείας με τον δήμαρχο Σητείας με σκοπό την ενίσχυση και την στήριξη του Νοσοκομείου της πόλης


Με τον Δήμαρχο Σητείας κ Θοδωρή Πατεράκη συναντήθηκε πρόσφατα το νεοκλεγέν ΔΣ του Συλλόγου Φίλων του Νοσοκομείου Σητείας . Στην διάρκεια της συνάντησης έγινε ενημέρωση για την στοχοθεσία και τον προγραμματισμό δράσεων του Συλλόγου . Στην συζήτηση που έγινε σε ένα καλό κλίμα όπως  αναφέρθηκε , εκφράστηκε από όλους  τους συμμετέχοντες η διάθεση για καλή συνεργασία με σκοπό την ενίσχυση και την στήριξη του Νοσοκομείου Σητείας . 

Mike Perakis:Τώρα που οι φοίνικες γερά έχουν δεθεί αλαβάρι, ΦΥΣΑ ΑΕΡΑ δυνατά… θα μας εκάνεις ΧΑΡΗ !!!!!



Ένας αέρας δυνατός θα θελα να φυσήξει,
να πάρει αφίσες και πανό πράμα να μην αφήσει…
~
Να πάρει θέλει το πανό απου ‘ναι στην πλατειά,
απου ‘μεινε ενθύμιο από την απεργία.
~
Διότι κουσούρι το ‘χουνε στον τόπο τον δικό μας,
προσέχουμε το σπίτι μας κι όχι τον διπλανό μας.
~
Κι έτσι ο κάθε απεργός άμα του την καπνίσει,
βάζει στο φοίνικα πανό να τον καλοστολίσει. ~
Να βλέπουνε οι τουρίστες μας κι όλη η οικουμένη,
πως του στρατιώτη οι φοίνικες είναι κατειλημμένοι.
~

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΔΟΜΗΣ ΚΟΙΛΑΔΟΓΕΦΥΡΑΣ ΧΑΜΕΖΙΟΥ

Χανιά 22/05/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΔΟΜΗΣ ΚΟΙΛΑΔΟΓΕΦΥΡΑΣ ΧΑΜΕΖΙΟΥ
Από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης ανακοινώνεται ότι:
Την Τρίτη 23 Μαίου 2017, στις 11,30 π.μ.  στα Γραφεία του Οργανισμού στον Άγιο Νικόλαο ( Χορτατσών 18), θα υπογραφεί η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Ενίσχυση ανωδομής υφιστάμενης κοιλαδογέφυρας Χαμεζίου» μεταξύ του ΟΑΚ ΑΕ και της αναδόχου εταιρείας «ΚλέαρχοςΡούτσης».