Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»: «Στελέχωση δομών του ειδικού σχολείου Σητείας με ΕΒΠ και ΕΕΠ»

Σητεία 19/5/2017                            ΑΠ: 225

Προς:
- Δημοτικά Σχολεία και νηπιαγωγεία
- Όλους τους συναδέλφους μας

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»
Ανδρέα Παπανδρέου Τηλ. 6976970367
e-mail: sepes.myson@gmail.com


Θέμα : «Στελέχωση δομών του ειδικού σχολείου Σητείας με ΕΒΠ και ΕΕΠ»

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου καθορίστηκαν οι οργανικές θέσεις ΕΒΠ και ΕΕΠ στα ειδικά δημοτικά σχολεία του νομού. Σύμφωνα με την ενημέρωση από τους αιρετούς, εντοπίζουμε για ακόμα μια φορά ότι το ειδικό δημοτικό σχολείο Σητείας έχει οργανική θέση μόνο για βοηθητικό προσωπικό. Αποτελεί επιτακτική ανάγκη να δοθούν οργανικές θέσεις Λογοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών , Βοηθητικού Προσωπικού, Ψυχολόγου , Νοσηλευτικού Προσωπικού, Κοινωνικού Λειτουργού και να στελεχωθούν άμεσα με μόνιμο προσωπικό.

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»: Επανίδρυση τμημάτων ένταξης

Σητεία 19/5/2017 

                                                    ΑΠ: 224

Προς:
- Δημοτικά Σχολεία και νηπιαγωγεία
- Όλους τους συναδέλφους μας

Σύλλογος Εκπ/κων Α/θμιαςΕκπ/σης Σητείας «ο Μύσων»
Ανδρέα Παπανδρέου   Τηλ. 6976970367
e-mail: sepes.myson@gmail.com


Θέμα 1ο : «Επανίδρυση τμημάτων ένταξης»

Με αφορμή την πρόσκληση για ίδρυση τμημάτων Υποδοχής και τον καθορισμό οργανικών θέσεων στα ΠΥΣΠΕ προκειμένου να γίνουν οι τοποθετήσεις – μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ το Υπουργείο Παιδείας ανακάλυψε ξαφνικά ότι Τμήματα Ένταξης σε όλη τη χώρα, τα οποία λειτουργούν εδώ και χρόνια κανονικά, δεν έχουν Φ.Ε.Κ. ίδρυσης!

Πανηγύριζε την Κυριακή 21 Μαΐου o Ι Ν Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Σητείας


Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πανηγύριζε την Κυριακή 21 Μαΐου, μνήμη των Θεοστέπτων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, ο φερώνυμος Ιερός Ναός στις Εργατικές Κατοικίες της πόλεως Σητείας.
Το απόγευμα του Σαββάτου 20 Μαΐου τελέσθηκε ο Μέγας πανηγυρικός Εσπερινός, κατά τον οποίο χοροστάτησε, ευλόγησε τους άρτους και κήρυξε τον θείο λόγο ο Σεβ. Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος.

Συνάντηση Συλλόγου Φίλων του Νοσοκομείου Σητείας με τον δήμαρχο Σητείας με σκοπό την ενίσχυση και την στήριξη του Νοσοκομείου της πόλης


Με τον Δήμαρχο Σητείας κ Θοδωρή Πατεράκη συναντήθηκε πρόσφατα το νεοκλεγέν ΔΣ του Συλλόγου Φίλων του Νοσοκομείου Σητείας . Στην διάρκεια της συνάντησης έγινε ενημέρωση για την στοχοθεσία και τον προγραμματισμό δράσεων του Συλλόγου . Στην συζήτηση που έγινε σε ένα καλό κλίμα όπως  αναφέρθηκε , εκφράστηκε από όλους  τους συμμετέχοντες η διάθεση για καλή συνεργασία με σκοπό την ενίσχυση και την στήριξη του Νοσοκομείου Σητείας . 

Mike Perakis:Τώρα που οι φοίνικες γερά έχουν δεθεί αλαβάρι, ΦΥΣΑ ΑΕΡΑ δυνατά… θα μας εκάνεις ΧΑΡΗ !!!!!



Ένας αέρας δυνατός θα θελα να φυσήξει,
να πάρει αφίσες και πανό πράμα να μην αφήσει…
~
Να πάρει θέλει το πανό απου ‘ναι στην πλατειά,
απου ‘μεινε ενθύμιο από την απεργία.
~
Διότι κουσούρι το ‘χουνε στον τόπο τον δικό μας,
προσέχουμε το σπίτι μας κι όχι τον διπλανό μας.
~
Κι έτσι ο κάθε απεργός άμα του την καπνίσει,
βάζει στο φοίνικα πανό να τον καλοστολίσει. ~
Να βλέπουνε οι τουρίστες μας κι όλη η οικουμένη,
πως του στρατιώτη οι φοίνικες είναι κατειλημμένοι.
~

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΔΟΜΗΣ ΚΟΙΛΑΔΟΓΕΦΥΡΑΣ ΧΑΜΕΖΙΟΥ

Χανιά 22/05/2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΔΟΜΗΣ ΚΟΙΛΑΔΟΓΕΦΥΡΑΣ ΧΑΜΕΖΙΟΥ
Από τον Οργανισμό Ανάπτυξης Κρήτης ανακοινώνεται ότι:
Την Τρίτη 23 Μαίου 2017, στις 11,30 π.μ.  στα Γραφεία του Οργανισμού στον Άγιο Νικόλαο ( Χορτατσών 18), θα υπογραφεί η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου με τίτλο «Ενίσχυση ανωδομής υφιστάμενης κοιλαδογέφυρας Χαμεζίου» μεταξύ του ΟΑΚ ΑΕ και της αναδόχου εταιρείας «ΚλέαρχοςΡούτσης».

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΕΞΩΡΑΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ

Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην ανοικτή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23/05/2017 και ώρα 19.00 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου με κύριο θέμα την : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΕΞΩΡΑΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ, καθώς και άλλα τρέχοντα θέματα του Συλλόγου.

Γιώργος Ζερβάκης: Αποκατάσταση τμήματος παραλιακής οδού Σητείας – Παλαικάστρου


Σητεία, 22 Μαΐου 2017

Προς:
Τον κ. Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων
Κοιν.: α) Κον Περιφερειάρχη
β) Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών


ΘΕΜΑ: Αποκατάσταση τμήματος παραλιακής οδού Σητείας – Παλαικάστρου

Κύριε Αντιπεριφερειάρχη,

Το θέμα της κατάπτωσης μέρους του παραλιακού δρόμου που οδηγεί στο ανατολικό άκρο της Κρήτης, έχει απασχολήσει μέχρι τώρα αρκετές φορές το Περιφερειακό Συμβούλιο, καθώς και τα επιμέρους δημοτικά και τοπικά συμβούλια της περιοχής.

Δήμος Σητείας: Επιβολή προστίμου για αυθαίρετο (πρώην Επαρχείο)

Πρόστιμο 1.703.697€ για αυθαίρετο κτίσμα ιδιοκτησίας Ε.Τ.Α.Δ Α.Ε (Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου), επέβαλε η Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Σητείας. Σε περίπτωση μη Νομιμοποίησης του κτηρίου, η Ε.Τ.Α.Δ Α.Ε χρεώνεται με 34.888€ ετησίως σαν πρόστιμο διατήρησης του συγκεκριμένου κτίσματος.
Πρόκειται για το διώροφο κτίσμα (πρώην Επαρχείο) που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία της Σητείας το οποίο από το 2011 ζήτησε ο Δήμος Σητείας να αξιοποιήσει. Δυστυχώς μέχρι τώρα παρά τις υποσχέσεις δεν έχει δοθεί λύση προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Το κτίριο κρίνεται πλέον επικίνδυνο και παράνομο από πολεοδομικής άποψης.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζάκρου προγραμματίζει εξόρμηση στην φύση...

Την Κυριακή 28 Μαΐου 2017 , ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζάκρου προγραμματίζει εξόρμηση στην φύση...
Επιθυμώντας λοιπόν να ολοκληρώσουμε το έργο που αφήσαμε ημιτελές πέρυσι , καλούμε τους εθελοντές ,για να τελειοποιήσουμε το μονοπάτι που ξεκινά από την πηγή της Ζάκρου και καταλήγει στην είσοδο του χωριού. 
Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να κοπούν τυχόν κλαδιά που μεγάλωσαν και έκλεισαν το πέρασμα ,και κατασκευή μικρών γεφυρών και σκαλιών με ξύλα σε δύο σημεία που το μονοπάτι είναι σχετικά δύσβατο.