Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΩΝ ΚΩΝ/ΝΟΥ και ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΠΟΡΙ


Τo Σάββατο 20/5 τελέστηκε ο εσπερινός παρουσία αρκετών πιστών από τους ιερείς Μπελιμπασάκη και Τσικαλάκη. 

Tο ετήσιο μνημόσυνο του αοιδίμου Μητροπολίτου πρώην Μπουένος Άιρες κυρού Γενναδίου στην Ι. Μονή Τοπλού


Το ετήσιο μνημόσυνο του μακαριστού Μητροπολίτου πρώην Μπουένος Άϊρες κυρού Γενναδίου (Χρυσουλάκη) τελέσθηκε το Σάββατο 20 Μαΐου στη Μονή της μετανοίας του, την Ιερά Πατριαρχική και Σταυροπηγιακή Μονή Παναγίας Ακρωτηριανής Τοπλού Σητείας. Μετά την Ακολουθία του Όρθρου τελέσθηκε Αρχιερατικό Συλλείτουργο, κατά το οποίο συλλειτούργησαν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου κ. Ανδρέας και Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κύριλλος, ενώ έλαβαν μέρος ο Πανοσιώτατος Ηγούμενος της Μονής, Αρχιμ. Φιλόθεος Σπανουδάκης, και Εφημέριοι της περιοχής.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας: Δίνω ΧΡΩΜΑ και ΖΩΗ


Κυριακή 28 Μαΐου στις 10:00 π.μ.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ...!!

Σας περιμένουμε μικρούς και μεγάλους στην αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου, για να δώσουμε ζωή στα παλιά επιδαπέδια παιχνίδια και να σχεδιάσουμε καινούρια ...!!!

2ο ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΕΝΙΣ 2017 «ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ»


Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21-5-17 το 2ο ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΕΝΙΣ 2017
«ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ» στα ειδικά διαμορφωμένα γήπεδα του Φιλία tennis club στο Ηράκλειο.Από τον όμιλο μας συμμετείχαν οι: Σιδεράκη Βάλια,Χιώτη Μαρίλια,Σφενδουράκης Γιώργος,Παυλόπουλος Ανδρέας,Καταξάκης Τζώρτζης και Ευκλείδης,Αρετάκη Ασπα.

Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου : Ενημερωτικό Συνεδρίασης ΠΥΣΠΕ Λασιθίου

Την Πέμπτη 18 Μαΐου  2017  συμμετείχαμε ως αιρετοί στην τακτική συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με θέματα ημερήσιας διάταξης:
ΠΥΣΠΕ:
1.      Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων ανά Σχολική Μονάδα της Δ/νσης Π.Ε. Λασιθίου, έπειτα από τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και σε ΣΜΕΑΕ.

Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Σητείας: ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΟΝΟΙΑΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ



ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΟΝΟΙΑΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ


Από το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας του Δήμου Σητείας ανακοινώνεται ότι από την ΤΕΤΑΡΤΗ 24/05/2017 θα πιστωθούν οι λογαριασμοί (τραπεζικοί λογαριασμοί ή από τα ΕΛΤΑ) σε όλους τους δικαιούχους προνοιακών επιδομάτων, για το δίμηνο ΜΑΡΤΙΟΣ– ΑΠΡΙΛΙΟΣ έτους 2017.

ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ: Ανακοίνωση για τον τοίχο της αγάπης


Στα πλαίσια της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, δημιουργήθηκε δίπλα από την είσοδο της πρώην εφορίας ο Τοίχος της Αγάπης. Εκεί μπορεί όποιος επιθυμεί να αφήνει τρόφιμα μακράς διάρκειας ή είδη ένδυσης που προορίζονται για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.  Παρατηρήθηκε όμως το φαινόμενο να υπάρχουν στο σημείο ρούχα πεταμένα και όχι μέσα σε πλαστικές σακούλες με αποτέλεσμα να είναι έκθετα στα αδέσποτα ζώα και να δημιουργείται μία εικόνα διόλου κολακευτική. Με την άμεση κινητοποίηση εργαζομένων στην Υπηρεσία Καθαριότητας καθαρίστηκε η περιοχή.

Το Θέατρο της Σητείας παρουσίασε το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, "Η Κουζίνα"

Το Θέατρο της Σητείας παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία, το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, "Η Κουζίνα" και για τρεις συνεχόμενες βραδιές στην αίθουσα εκδηλώσεων - γυμναστήριο του Τρίτου Δημοτικού σχολείου Σητείας. Μετάφραση:Εύα Πετροπούλου,Επιμέλεια Μετάφρασης:Κατερίνα Καπαρού.

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σητείας θα προχωρήσει στην πρόσληψη ενός ιδιωτικού φυλάκα θήρας.

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σητείας προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες για Θηροφύλαξη και γενικότερα για την προστασία του περιβάλλοντος θα προχωρήσει στην πρόσληψη ενός ιδιωτικού φυλάκα θήρας.

Η θέση εργασίας αφορά τον Κυνηγετικό Σύλλογο Σητείας

Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις υποψηφιότητας τους μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αναφέρεται στη σχετική προκήρυξη μας, μέχρι και την 2 Ιουνίου 2017 ημέρα Παρασκευή, κατά τις εργάσιμες ημέρες και από ώρα 9:00 π.μ. έως 1:00 μ.μ., στην έδρα του Κυνηγετικού Συλλόγου Σητείας, (Δ/νση: Ανδρέα Παπανδρέου, Τ.Κ. 72300 τηλ. - φαξ 2843028774.

Επιστολή μαθητών 3ου Δημοτικού Σχολείου προς τον Δήμαρχο Σητείας

Επιστολή μαθητών/τριών του 3ου Δημοτικού Σχολείου προς τον Δήμαρχο Σητείας, στην οποία επισημαίνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, κοιτώντας γύρω στην πόλη τους.