Σάββατο 20 Μαΐου 2017

ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ: Ανακοίνωση για τον τοίχο της αγάπης


Στα πλαίσια της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, δημιουργήθηκε δίπλα από την είσοδο της πρώην εφορίας ο Τοίχος της Αγάπης. Εκεί μπορεί όποιος επιθυμεί να αφήνει τρόφιμα μακράς διάρκειας ή είδη ένδυσης που προορίζονται για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας.  Παρατηρήθηκε όμως το φαινόμενο να υπάρχουν στο σημείο ρούχα πεταμένα και όχι μέσα σε πλαστικές σακούλες με αποτέλεσμα να είναι έκθετα στα αδέσποτα ζώα και να δημιουργείται μία εικόνα διόλου κολακευτική. Με την άμεση κινητοποίηση εργαζομένων στην Υπηρεσία Καθαριότητας καθαρίστηκε η περιοχή.

Το Θέατρο της Σητείας παρουσίασε το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, "Η Κουζίνα"

Το Θέατρο της Σητείας παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία, το θεατρικό έργο του Arnold Wesker, "Η Κουζίνα" και για τρεις συνεχόμενες βραδιές στην αίθουσα εκδηλώσεων - γυμναστήριο του Τρίτου Δημοτικού σχολείου Σητείας. Μετάφραση:Εύα Πετροπούλου,Επιμέλεια Μετάφρασης:Κατερίνα Καπαρού.

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σητείας θα προχωρήσει στην πρόσληψη ενός ιδιωτικού φυλάκα θήρας.

Ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σητείας προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες για Θηροφύλαξη και γενικότερα για την προστασία του περιβάλλοντος θα προχωρήσει στην πρόσληψη ενός ιδιωτικού φυλάκα θήρας.

Η θέση εργασίας αφορά τον Κυνηγετικό Σύλλογο Σητείας

Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις υποψηφιότητας τους μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αναφέρεται στη σχετική προκήρυξη μας, μέχρι και την 2 Ιουνίου 2017 ημέρα Παρασκευή, κατά τις εργάσιμες ημέρες και από ώρα 9:00 π.μ. έως 1:00 μ.μ., στην έδρα του Κυνηγετικού Συλλόγου Σητείας, (Δ/νση: Ανδρέα Παπανδρέου, Τ.Κ. 72300 τηλ. - φαξ 2843028774.

Επιστολή μαθητών 3ου Δημοτικού Σχολείου προς τον Δήμαρχο Σητείας

Επιστολή μαθητών/τριών του 3ου Δημοτικού Σχολείου προς τον Δήμαρχο Σητείας, στην οποία επισημαίνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, κοιτώντας γύρω στην πόλη τους.

Αντώνης Ανηψητάκης: Αλιεύοντας ελπίδες

Αυτή κι αν ήταν ψαριά! Ψαράδες 11 μαθήτριες, ένας μαθητής και 4 καθηγήτριες του Α’ Γυμνασίου Σητείας. Έριξαν δίχτυ στη φουρτουνιασμένη παγκόσμια θάλασσα του προσφυγικού το βιβλίο του Κωνσταντίνου Τζαμιώτη, το Πέρασμα[1]. Ανέσυραν τον ανθρώπινο πόνο, που τον γεννούν πόλεμοι, αδικίες, μικρότητες και τον απαλύνουν η γενναιοδωρία, η αλληλεγγύη, η αγάπη. Αλλά δεν έβγαλαν πάνω μόνο τον πόνο, έβγαλαν και την ελπίδα πως το σύγχρονο ανοιχτό σχολείο είναι εφικτό, ένα σχολείο όπου φωτισμένοι δάσκαλοι δείχνουν μονοπάτια δημιουργίας στους μαθητές και εκείνοι τα κάνουν λεωφόρους, όπου και ξεδιπλώνουν το ταλέντο τους.

Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Τι απαντούν οι εργαζομενοι της BIO-SITIA

Με αφορμή σχόλιο για το κλίμα που επικρατεί
Επιστολή- απάντηση στο σχόλιο για τον "εφιάλτη" στη Σητεία έστειλαν οι εργαζόμενοι της BIO-SITIA S.A.
Δημοσιεύουμε αυτούσια την επιστολή, με την επισήμανση ότι κανένα σκοπό δεν είχαμε να διαταράξουμε το όποιο κλίμα στην εταιρεία και να εμπλέξουμε τους εργαζόμενους. Στόχος του σχολίου ήταν να αφυπνίσουμε την κοινωνία και να σταθούμε στο πλάι των συνεταιριστών. Σε μια δύσκολη συγκυρία για όλους.

Viky Kataxaki: ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ -ISO 9001- ΤΟ ΤΕΠ-ΤΕΙ του ΓΝ-ΚΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.




ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ -ISO 9001- ΤΟ ΤΕΠ-ΤΕΙ του ΓΝ-ΚΥ ΣΗΤΕΙΑΣ. Με επιτυχία είχε περάσει πριν ένα χρόνο, η Ομάδα του Τμήματος Έκτακτων Περιστατικών-Εξωτερικών Ιατρείων του ΓΝ-ΚΥ Σητείας την σχετική αξιολόγηση κ πιστοποίηση για το ISO 9001. Σήμερα έγινε η επαναξιολόγηση για την επαναπιστόποιηση του νοσοκομείου μας,η οποία έληξε με επιτυχία,καθώς βελτιώσαμε πολλές παραμέτρους! Ως ιατρός υπεύθυνη Ποιότητας του Τμήματος ΤΕΠ-ΤΕΙ, θα ήθελα να ευχαριστήσω το προσωπικό όλων των βαθμίδων κ ειδικότερα του ΤΕΠ-ΤΕΙ, το οποίο βοήθησε προς αυτή την κατεύθυνση,ώστε να παρέχουμε την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια κ ποιότητα Υγείας στους 40.000 επισκέπτες μας. 

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Εκπαιδευτικές επισκέψεις περιβαλλοντικών ομάδων Γυμνασίων στο Γεωπάρκο της Σητείας.

Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών συνεχίστηκαν στο Γεωπάρκο της Σητείας. Περιβαλλοντικές ομάδες του 2ου Γυμνασίου την Τρίτη 16, και του 1ου Γυμνασίου της Σητείας την Τετάρτη 17 Μαΐου επισκέφτηκαν το Κέντρο Ενημέρωσης και φιλοξενίαςτου Γεωπάρκου Σητείας στο Καρύδι. Ενημερώθηκαν για την γεωλογία και την βιοποικιλότητα, για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και περπάτησαν στις Γεωδιαδρομές του Γεωπάρκου. Οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου της Σητείας, είχαν της ευκαιρία, με την βοήθεια μελών του Φυσιολατρικού Ορειβατικού Συλλόγου Σητείας, να ξεναγηθούν και να ενημερωθούν για την δημιουργία και την βιολογία των σπηλαίων, σε ένα από τα 350 σπήλαια που βρίσκονται στα όρια του Γεωπάρκου, στον κάτω Περιστερά.

Μονή Τοπλού: Δεν έγινε δεκτή η παραίτηση του Ηγούμενου

Την παραίτηση του και μάλιστα εγγράφως υπέβαλε στο Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας Κύριλλο ο Ηγούμενος, επί δεκαετίες, της Ιερά Μονής Τοπλού Φιλόθεος Σπανουδάκης, για υποθέσεις που σχετίζονται με τις αγροτικές καλλιεργητικές εκτάσεις της Μονής και τις έριδες που φαίνεται να υπάρχουν μεταξύ ακτημόνων που καλλιεργούν αλλά και του ίδιου του Ηγουμένου για τις επιλογές στην παραγωγική διαδικασία των καλλιεργειών.

Κινηματογράφος ΜΙΝΩΑ Σητεία - Παγκόσμιες Πρεμιέρες


Από Πέμπτη 18 Μαΐου μέχρι και την Τετάρτη 24 Μαΐου  Σε ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ Καθημερινά στις 22:00
Τρέξτε να Κρυφτείτε το '' ALIEN COVENANT '' έρχεται.....