Χθες και προχθές μίλησα για το Γιάννη Χλουβεράκη και τα τέκνα της Σητείας που δημιουργούν πολιτισμό, στο φιλόξενο Ηράκλειο, εκτός της γενέθλιας γης. Σήμερα δυο κουβέντες για τον αυτόχθονα πολιτισμό που συνεχίζει παραγωγικότατα να δημιουργεί το Θέατρο της Σητείας για ένα τέταρτο του αιώνα. Απολαύσαμε χθες το "Βαριέμαι" του Ρικάρντο Ταλεσνίκ. Επισυνάπτω την αφίσα, το πρόγραμμα και τρία σχόλια.1. Από τους συντελεστές της παράστασης, όλοι τους εξαιρετικοί, και οι εκτός σκηνής, θέλω να εξάρω την πρώτη σκηνοθετική δουλειά της Φανής Σύρπου και την καταπληκτική ερμηνεία του επίσης πρωτοεμφανιζόμενου πρωταγωνιστή Μάνου Ρουσσομουστακάκη. Ο Αυλωνίτης ξεκίνησε μεγάλος, αλλά αν τον έβλεπε χθες, νομίζω πως έτσι θα ονειρευότανε να έπαιζε στα νιάτα του.
2. Κάτι άσχετο με την παράσταση, που νομίζω όμως πως περιποιεί τιμή στην ανοικτή κοινωνία της Σητείας, γιατί δείχνει πως δεν είναι δήθεν. Χθες στο σανίδι ήταν η Κατερίνα Σκαρβελάκη, υποψήφια Δήμαρχος στις τελευταίες εκλογές, υποστηριχθείσα από το ΣΥΡΙΖΑ. Στα δρώμενα του Μανόλη Μιαουδάκη τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει στη σκηνή η Δέσπω Πλακιωτάκη, μητέρα του βουλευτή της ΝΔ. Χθες η κ. Δέσπω χειροκρότησε την κ. Κατερίνα.
2. Κάτι άσχετο με την παράσταση, που νομίζω όμως πως περιποιεί τιμή στην ανοικτή κοινωνία της Σητείας, γιατί δείχνει πως δεν είναι δήθεν. Χθες στο σανίδι ήταν η Κατερίνα Σκαρβελάκη, υποψήφια Δήμαρχος στις τελευταίες εκλογές, υποστηριχθείσα από το ΣΥΡΙΖΑ. Στα δρώμενα του Μανόλη Μιαουδάκη τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει στη σκηνή η Δέσπω Πλακιωτάκη, μητέρα του βουλευτή της ΝΔ. Χθες η κ. Δέσπω χειροκρότησε την κ. Κατερίνα.








